Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Thursday, November 25, 2010

Saya Dah Jumpa Mr Yusuf..


Alhamdulillah, arini 25hb Nov, saya dh selamat berjumpa ngan doktor pakar saya.. Walaupun mula2 dorang kata Mr Yusuf ke Kuantan pg tu, mungkin nasib saya yg dtg lambat nie, tiba time saya masuk jumpa DR Ibnu Azro (serius hemsem bangat!!), Mr Yusuf pun sampai.. Jumpa Dr ensem pn dpt, jumpa Mr Yusuf pn dapat.. :)

Saranan Mr Yusuf, cepat buat operation sblm saraf saya jd makin teruk. Sebabnya saya baru perasan, ibu jari kaki kanan saya dh xdapat dikontrol oleh saya dh.. Patutla baru2 nie, saya rs sakit kt ibu jari ms sujud time solat, rupanya sbb jari tu xmembengkok seperti biasa yg menyebabkan tekanan pd hujung jari tu.. Saya xle kontrol sandel drpd menggelongsor ke depan jugak.. Adeii..

Mr Yusuf cakap, kalau saya still dapat bertahan dgn keadaan sekarang, operation tu still boleh ditangguhkan.. Tp berbaloi kah menangguhkannya sedangkan setiap saat yg dibazirkan tu menjanjikan kerosakan pd saraf yg lebih teruk?? Saya betul2 xdapat berfikir!!

Saya ada pilihan jugak, sama ada nk buat operation di HoSHAS Temerloh menggunakan prosedur pembedahan major biasa @ di beberapa hospital lain menggunakan mikroskopik system.. Semua pro & kontra kena diambil beratkan.. major operation memerlukan recovery time yg lebih panjang.. Sakitnya kompemla lebih lg.. Tp, itu yg paling dekat dan xmenyusahkan mak saya nk tlg menjaga saya in case Cik Abg Sayang tu dh kena balik bertugas semula...

Xpela.. Saya nk berbincang lebih dalam dan lebih serius dgn ahli keluarga dulu la..

Pembedahan tu memang perlu tp saya akui, saya TAKUT!! Saya belum pernah ditahan di wad, hatta dijahit sekali pun!! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

tata

2 comments:

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}