Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Thursday, November 11, 2010

~~Setia Menanti~~


Setia Menanti..

Apa yg saya nanti2kan??

15 November akan merungkaikan segalanya..

Adakah saya bersenang-lenang sepanjang minggu terakhir sesi persekolahan 2010 nie..

Atau saya akan mengalami kesibukan melampau yg hanya saya je yg akan tau..

Kenapa kena tunggu 15 Nov?

Kenapa tak buat keputusan tu sekarang??

Alahai............Tula masalah birokrasi..

Setialah Menanti untuk 3hari lagi..Kalau sanggup tunggu selama 3bulan, kenapa tidak 3 hari kan...

Semoga apa yg tersurat untuk Saya, adalah suratan terbaik buat kehidupan masa kini dan hadapan...

Semuanya punya pro dan kontranya.. Kita yang menjalaninya yg perlu menentukan..

V
V
V
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Apa yg Daia merepek nie??

Tunggu Keputusan Pertukaran Antara Negeri bagi cikgu2 laa..:)

tata


No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}