Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Sunday, December 28, 2014

ESP Yang Saya Suka

Assalamualaikum..
Salam sejahtera..

Nak kenyang? Nak Cantik Kulit? Nak tambah susu badan??


Cerita ESP arini..hihi

Kenapa ESP?


Apa yg bagusnya ESP ni??

Jom tengok..


Senang cerita, serba lengkap kan? 


Jadi, adakah gambar di atas menerangkan kepada anda tentang jawapan kepada pertanyaan kita tadi? 

Dapat kenyang?
Dapat kulit cantik?
Dapat susu yang meriah??

Alhamdulillah... Satu produk yang banya kelebihan.. Sape yang taknak kan?

Memang betol ke manfaat2 ESP ni?


Memang ramai yang bertanyakan kepada saya perihal ini.. 

Sebab bila melihatkan banner yang memaparkan pelbagai kelebihan ESP, seolah-olah hanya dengan meminum ESP, maka akan hilanglah segala gundah gelana kehidupan.. Taaakkk... Bukan macam tu....

Jangan lupa makan dan minum.. Nanti camne nak dapat segala vitamin lain yang diperlukan badan kan..

Set Gabungan ESP

ESP juga boleh digabungkan dengan supplements lain bagi memberikan kesan yang optimum..

Bagi menambah susu badan, anda boleh menambah ALfafa.. Bagi meningkatkan effect turun berat badan, tambahkan lecithin untuk membantu pembakaran lemak..

Yang lain? Rujuk banner di bawah ni..  :)


Tamatla al-kisah nak kenyang sambil mencatikkan kulit dan menambah susu badan bagi ibu yang berbaby kecil.. Insyaallah, ESP memang akan membantu kita mencapai target kurus dan cantik itu jika diamalkan secara istiqamah..

Dayah: 016-9399240
fb: lampu kalimantang

kita sihat, kita cergas, kita bahagia..

Saturday, December 27, 2014

GLA - Wanita - Kebaikannya


GLA.
  GLA adalah ramuan khusus yang membantu menyelesaikan banyak masalah kesihatan.. Pengalaman saya sendiri yg mempunyai masalah period yang tidak stabil, telah berjaya mengatasinya dengan pengambilan GLA, 2biji setiap hari..

  
GLA DAN WANITA
  GLA telah banyak membuktikan bahawa ia mampu membantu pelbagai masalah dalaman.. Bermula dengan kitaran haid yang tidak stabil, pengaliran darah terlalu banyak atau sedikit, PMS, excema, dan jerawat, GLA adalah asbab penyelesaian ini semua.
  Ternyata hasil yang telah banyak testimoninya ini telah melonjakkan nama GLA mengatasi EPO yg punya fungsi terbatas..
  Sudah semestinya, GLA adalah EPO.. Tetapi EPO bukanlah GLA.. Ini adalah kerana banyaknya nilai tambah dalan GLA yang memberikan kita lebih nilai kesihatan..

GLA DAN KITA
  Anda boleh mendapatkan GLA sendiri atau digabungkan dengan #SetSayaCantik untuk hasil optimum kecantikan kulit..
  Anda juga boleh menggabungkan GLA dengan #SetSayaKurus sebagai usaha kurus sihat yang mencantikkan..
  GLA sendiri bersama pemakanan sihat adalah minimum pengambilan untuk kesihatan dalam..


WANITA+GLA
  Hanya beli mana-mana set kecantikan dan tambahkan GLA untuk menikmati kelebihan dan harga istimewa daripada saya..

  Kelebihan lain akan menyusul.. Nantikan ye..


Love: Dayah
0169399240
Fb: Lampu Kalimantang



Collagen Shaklee - Kebaikannya

September's Entry


Collagen Senjata Saya

Collagen powder dari Shaklee merupakan produk buatan Jepun yang diekstrak penuh teliti daripada sisik ikan merah. 

Collagen berfungsi untuk menjadikan kulit lebih lembab dan tegang.Di samping itu, Collagen yg berkurangan seiring dengan pertambahan usia ini sering mengakibatkan masalah kulit berkedut dan sakit sendi. Mata yang makin lemah daya penglihatannya juga berkaitan dengan masalah kekurangan kolagen.

Maka itu, pengambilan Collagen bersama-sama Sustaine Release Vita-C dan Vit-E Complex with grape seed akan memberi kita manfaat bukan sahaja kepada kulit malah sendi-sendi dan sistem organ kita seluruhnya.. Antioksidan yang wujud dalam Vita-C memberikan kita manfaat 7biji oren dalam hanya sebiji tablet! 

Sempena promosi beli 6 percuma 1 bulan September yang jadi milik Collagen Powder ni,memang sesuai kita jadikn stok untuk kecantikan dan kesihatan.

Ada yang nak naik pelamin hujung tahun ni?? Anda lebih beruntung kerana punya masa dan kesempatan untuk memilik kulit dan wajah yang lebih bermaya dan berseri, di samping faedah kesihatan menyeluruh terbaik dari Shaklee!!

Izinkan saya memandu proses persediaan anda luaran dan dalaman, bagi memastikan segala sempurna untuk hari bahagia.

Jom kita!!

#setsayacantik
#wanitasihatcergas
#detoksemulajadi

0169399240~~Dayah

Tua... (Dari mukasurat Sebelah)

Mengapa tajuk tua hari ini?
Apakah tua itu? Apakah tua meambangkan umur? Atau perilaku ketuaan?
Hanya ingin berkongsi, tentang kesedaran yng tiba-tiba muncul, dalam suasana sejuk hujan lebat berserta angin kuat, dalam kelas sunyi PT3. Suasana yang nyaman,seronok mengimbau kenangan..
Dulu PT3 ini PMR. Terkira-kira, ntah berapa tahun dlu, saya yang duduk di kerusi di dalam dewan peperiksaan. Menghadap kertas soalan dengan penuh debaran. Soalan mudah segera dijawab. Yang sukar dibelek-belek. Yang memang takde idea ditanda dan ditinggalkan dahulu..
Kira-kira lagi.. Saya menduduki PMR pada tahun 1999. Terlintas di ruang mata, slip peperiksaan pelajar di atas meja. 1999!! Mereka ini lahir pada tahun saya menduduki PMR! Terus terasa tua!
Sempat tersenyum sendiri. ~~harap-harap tiada pelajar yang perasan cikgunya senyum sumbing sendiri!!
Saya sudah berusia 30tahun. Logiklah jika 15tahun dahulu, saya menduduki PMR itu.. Owwhh..memorinya terlalu banyak! Terlalu banyak kisah-kisah semasa peperiksaan yang jika dikenang kembali, memang boleh menguntumkan senyum paling manis dan masam..
Jika diingat kembali, di zaman awal remaja dulu,bila disebut tentang usia 30-an, memang saya akan terbayangkan seseorang yang sudah dewasa, dengan wujudnya garis tua,dan sikap tua itu sendiri. Mesti seseorang itu akan bersikap matang, boleh membuat keputusan terbaik, dan mempunyai keluarga lengkap yang bahagia.
Sekarang,saya sendiri berada di usia 30 tahun itu. Apa yang berlaku pada diri saya?
Saya masih rasa saya masih remaja.
Saya masih selesa untuk kekalkan keremajaan saya.
Saya masih bersikap kekanak-kanakan kerana itu punca keremajaan bagi saya.
Saya masih muda! Itu yang penting!
Tua itu subjektif.
Tua itu nombor.
Terpulanglah pada kita untuk mengisi nombor itu dengan subjek kesukaan..
Dan saya memang selalu terlupa nombor 3 itu.. ingatkan masih di nombor 2!hihihi
Seiring masa, pertambahan nombor disertakan dengan ilmu, pengalaman dan kematangan. Tidak selamanya remaja tetapi keremajaan itu perlu untuk mewarnai dunia kehidupan.. kan?
Wah..seronok topik ni..
Jumpa lagi di lain masa!
0169399240~~ Dayah

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}