Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Saturday, November 13, 2010

Ada Ke Patut??!!!



Ini entry nk MARAH ORANG!!
ya, saya nak marah orang arini! Ada ke patut..!!

Citernya macam nie...

-Saya taula, saya duduk rumah orang.. Tapi Cik Abang Sayang saya tak pernah bayar sewa lewat tau!! Gaji masuk jer, Cik Abang Sayang saya terus bayar untuk bulan depannya. Tak pernah lewat walaupun bulan 11 dan 12 yg kami langsung tak duduk kt rumah tu...

-En. ngan Puan takkanla tak boleh pikir ngan otak tu, betapa susah kami nak carik rumah sewa dalam Pekan Lawas yg padat nie! Lagi 2-3 hari nk balik, baru korang bgtau KAMI KENA PINDAH!! Mana kami nak carik rumah kosong? Mana kami nak kemas brg2 kami yg penuh semua 3 bilik nie? Bila masanya kami nak packing semua barang dengan kerja2 Majlis Graduasi sekolah yg kami terpaksa buat sepanjang weekend nie??

- kalula saya nie tak bertimbangrasa, nak jer saya saman en ngan puan nie tau!! Nasib baikla saya nie masih waras, masih boleh mengingati kebaikan tuan rumah yg sudi memenuhi rumah nie dgn keperluan asas agar kami dapat tinggal di sini dgn selesa.. Masih lagi teringat dgn beberapa kilo beras bukit kampung yg en dan puan bagi kt kami yg saya masak jdkan bubur tu.. Considerla sikit hati saya nie..

-Tapi, 3-4 ari mana cukup kami nak kosongkan rumah nie en dan puan wooiiiii...

Ada ke patut!!!???

T_T

tata

1 comment:

  1. daia--
    kesiannya kamu dan en suami..

    agak-agak ada orang lain yang nak masuk kot....
    awak sabar yer..
    semoga ada penyelesaianya

    ReplyDelete

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}