Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Monday, November 1, 2010

~~Imbasan kenangan Mengusik Jiwa~~

Jiwang-jiwangan jap di tengah2 malam nie.. Teringat zaman sekolah dolu2.. Aktif giler main netball(netball je pun..) Ada team sendiri yg menang sepanjang zaman..(haha..Masuk bakul angkat sendiri..) Pencapaian terbaik, Tempat ketiga Peringkat Negeri Pahang ngan wakil Zon Timur di HKSBP Peringkat Kebangsaan.. Best..

Gambar nie kt SMK Paloh Hinai, padang yg sentiasa jd vanue utk pertandingan peringkat daerah Pekan.. Seingat saya, nie thn 2000, saya Tingkatan 4.. huhu.. Cuba cari yg mana saya..??

Sekarang, bila dh besar (bukan tua ker??), saya dh xde peluang nk main mcm dulu.. Team saya yg dulu tu mmg superb abis la.. Fitness xdela best sgt tp strategi ngan taktikal mmg top la.. huhu.. Sbb tu sampai sekarang saya berpegang pd prinsip, atlet mesti aktifkn otak dan minda sebelum diberi latihan fizikal sbb minda dan akal yg mengawal semuanya, termasuklah kaki dan tangan yg bergerak tu..:)

Nie lak gambar di Sandakan.. Dalam perjalanan nk tengok Cik2 orang Utan..
Berjalan2 mmgla kesukaan saya dan Cik abg Sayang Fadhil saya.. yela, segala yg ditentukn, ada hikmahnya kn.. kami nie, masih berdua setelah 3thn lebih bersama, mungkin utk memberi peluang pd kami pusing Borneo nie berdua sblm ada si baby dlm idup kami..(ayat aper nie??)
Saya mmg mengaku, saya memang membesar dgn pesatnya dlm 3thn nie..huhu
Macam mana nk jd cm dolu2??
Apa2pun, Cik Abg Fadhil nie tetap maintain cm dolu2..Tetap ensem dan menawan ati pompuan..huhu(ayat puji ke perli nie??) Jeles saya tau!!

Sekian merepek mlm nie..hehe

tata

1 comment:

  1. sy dlu pun pemain netball jugak..wakil sek ke peringkat zon dan daerah... memori manis sy, dpt jadi juara setelah menewaskan juara bertahan yg digeruni ramai..masa nie zaman sekolah rendah lah ..masuk menengah tak aktif sangat main netball nie dah..hehehe...aktif berpersatuan pulak..

    best kan main netball nie...

    nak slim balik ker? diet laa.. sy pun brt naik..alhamdulillah dh turun.. minum sm5..:-)

    ok..salam kenai.yer..
    http://ellismelia.blogspot.com

    ReplyDelete

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}