Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Tuesday, November 9, 2010

Rasa Nak Muntah!!!


Memang Saya rasa nak muntah sekarang nie!! Rasa mual sesangat dengan sikap sesetengah orang yang sannnggggaaaaaaaatla suka dok arah sana sini, tunjuk sana sini, yg langsung bukan berada dalam wilayah pemerintahan dia pun!!!

U all penah tak rasa, bila U all nak buat something bentuk bulat, tiba2 ada orang datang dan cakap, U sepatutnya buat tiga segi. Becoz I love 3segi!!! What the *******!!!!!

Kawan2, perangai saya nie, bila saya dah ada perancangan penuh tentang sesuatu perkara tu, so saya nak buat dan jalankan yg macam tu jugak.. At least, kalau nk ubah, bincang dulu, dan jangan buat macam paper work tu U all yg punya!! Saya penat fikir, saya dah cuba sehabis baik! U bukan bos I pun!!! U all.... I rasa macam umah yg I dah decorate berhabis duit beribu dah musnah kena hentam daa.....

Saya nie memang seorang yg boleh bertolak ansur.. Tapi bukan orang yg boleh diTOLAK2!!! Jadi, jaga2 buat mereka yg berkenaan.. Selagi saya boleh sabar, saya akan terus bersabar.. Tapi, sarang tebuan jangan dijolok! Sejarah dah tercatat, sarang tebuan yg dijolok, bahana yg menimpa memang besar! Jangan suka2 buat keputusan untuk orang lain.

Aduu...Pening kepala... Nak MUNTAH!!! Nak MUNTAH!!!!!!!!!
TensenNNNNNNNNnnnn......

**~~Artikel di atas adalah luahan rasa yg merupakan metafora Daia. ~~**

1 comment:

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}