Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Saturday, October 2, 2010

Saya Kecewa..


Bila kita ditipu, apa yg kita rasa?? Mestilah bengang kan? Nak pulak, depan2 muka kita dia menipu tu!! Apatah lagi, apa yg ditipunya tu, sensitif sangaaaaaat dengan diri kita nie...:(

Nak melolong pn ada bila fikirkn semula.. Tapi, mengingatkn pesanan2 insan2 tersayang, sabar tu jauh lebih baik dari melalak melolong tak tentu pasal, saya pn cuba meng'cool'kan diri.. Abg selalu cakap, apa2 pn jadi dalam kehidupan, sabar dulu, baru fikirkn penyelesaiannya.. Sebabnya kalau kita tak bersabar dulu, takut2 penyelesaiannya jadi masalah dunia lak..huhu

Tapi saya memang kecewa.. Masuk jer bilik air, jirus air atas kepala, terus air mata pn sama keluar.. Masa tido, muka basah dgn air mata.. Macam mana tu? Saya taknak nangis.. Nanti mata panda saya nie jadi makin ke'panda'an.. Tapi, bukan saya yg suh airmata tu keluar..........

Saya rasa, baik penipu tu cepat berterus terang dengan saya sebelum keadaan jadi makin teruk!! Sebabnya, saya ada bukti kukuh yang mengatakan dia tipu saya hidup2!! Kalau keadaan nie berterusan macam nie, ada kemungkinan saya akan memastikan diri takkan dapat jadi diri dia yang sama lagi dah, dan saya pun akan pastikan, semua orang tahu pasal penipuan dia nie!!

Just don't mess up with me!!
Jangan cabar diri saya yang lemah nie.. Sebabnya, saya boleh bila2 masa transform jadi Superwoman yg KaAMU tak pernah kenal sebelum nie!!

Oh, saya menaip seolah dia akan membaca coretan saya nie..But I hope so..

Tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}