Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Tuesday, October 19, 2010

"comei lotte contest by jaijina"





1. buat satu n3 khas mengenai contest ini..hanya n3 yang bertajuk "comei lotte contest by jaijina" akan di terima.

~DAH~
2. di wajibkan menjadi follower http://jaijina.blogspot.com/

~~DAH~

3. seperti biasa, letak kan blog http://jaijina.blogspot.com/ sebagai blog list korang..
~OF COS..~~

4. letak kan juga banner seperti di atas dalam n3 & side bar korang..banner tu mesti link terus ke n3 ni..

~DONE~~

5. letak kan sekeping sahaja gambar kanak² yg korang rasa terbaik kecomelanya..kanak² (tak kira anak korang atau bukan..asalkan jgn colik anak org lain, sudaaaa) terbabit hendaklah berumur diantara 1tahun hingga 4 tahun..

~XDE ANAK LG, GUNA ANAK SEDARA JER..~~



6. letak kan nama, umur, nama ibu/bapa pada setiap gambar tersebut..ceritakan serba sedikit kenapa korang rasa kanak² dalam gamba tersebut adalah comei lotte..

~NAMA: HANAAN NAFEESA BT MOHD TASYRIF
UMUR: 4TAHUN
NAMA IBU: NASRIAH HASHIM
KENAPA DIA COMEI LOTTE:

aNAK sEDARA SAYA NIE SANGATLA COMEI.. rAMBUTNYA KERINGTING MEGI, PERNAH BERANGAN JD sTACY aF BILA uMMINYA LURUSKN RAMBUT..sUKA BULI KAKAK DAN ABG DIA. Gambar tu, DIAMBIL SEMASA DIA DIDENDA KENA DOK ATAS ALMARI. sBB DIA KACAU ABG YG TGH SIBUK NK PAKAI BAJU SELEPAS MANDI..:)YG PENTING, dIA SAYANG BANGAT PD mAK nGAH DIA..(sAYA LA TU...)))

7. tinggalkan komen korang pada n3 ini sahaja..selain dari itu, tidak akan di layan..

~ok~~

8. tarikh akhir penyertaan adalah sehingga
24 oktober 2010 jam 12 tgh malam.

~NASIB BAIK ARINI BR 20HB...~~

9. korang juga boleh meng"tag" 3lagi kawan² anda yang lain..dgn ini aku nak tag :-

~~~ mcm biasa, saya nk tag...

ok.. nak setel dh..

harap2 menangla kn...

TATA

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}