Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Tuesday, October 26, 2010

GA kiszydolls

Hari nie saya nk sertai GA dr *Selipar Jepun Pink* Oh saya tak sabar sebabnya saya sangat teruja tgk kecomelan dolls nie semua...

Ya, saya amat suka bende2 yg lembut dan sedap dipeluk!!



Ada 3 kategori utk menyertai GA nie.. Yg pastinya, saya dlm kategori 3 la ya... huhuhu

kategori 1 = kategori untuk ibu2(untuk anak2 kcik mereka)
kategori2 = kategori student(skul,kolej or u)
kategori3 = bekerja...

syarat2 GA kiszydolls =
1.......jadi my follower... -dah--
2.......leave ur name n blog kat komen post ni=)komen best2 skit=P hikk...hikk..
--ok--
3.......letakkan 3 gambar kiszydolls kat ats ni di blog anda n terangkan tentang GA ni kat blog anda... --boleh..--
4......Jangan lupe gtau anda sertai kategori yang mane satu di komen yang anda tinggalkan... --kategori3---

yang penting skali, anda bleh sertai GA sampai 10 DISEMBER 2010...

OK.. Saya nk sangat kiszydolls semua tu...:)

oh, g SINI utk join ramai2!!

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}