Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Sunday, October 24, 2010

Saya Blogger Baru

Oh, kerana Saya seorang Blogger yg masih hijau dlm dunia blogging2 nie, Saya pn nk join En Ben punya hasil kerja nie..

Sape2 nk join sekali, bolehla klik kt SINI ya..


En Ben kata, kena bagi sepatah dua kata buat bakal pengunjung2 blog Saya nie.. apa nk dikata ya..??

""Saya adalah wanita biasa, yang bisa berdiri dan luka kerana cinta..
Saya jua seorang wanita yang bisa menangis kerana kata..
Namun begitu, Saya bukan seorang yg lemah kerana itu..

Segala tentang Saya, boleh anda dapati di sini.. Insan2 tersayang, kerjaya yang menuntut seribu perasaan diri, masakan yang kadang kala hanyalah untuk tontonan suami sahaja, malah, hiruk pikuk traffic jam pn ada!!

Saya gemar menulis, dan akan terus menulis demi minat ini. Walaupun kadang kala tulisan ini tak seindah yang digambarkan, inilah Saya, inilah Diri Saya!! Hanya tentang Saya, DaiaDellas, enjoy!!""

tata

1 comment:

  1. salam singgah! sweet love from http://haniz-eyecandy.blogspot.com

    ReplyDelete

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}