Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Wednesday, October 6, 2010

Not That Bad..


Arini nk citer, rutin mingguan saya sekarang nie, iaitu, gie buat fisio kt hospital.. Disebabkan keadaan yang mendesak, saya sekarang kena g buat fisio seminggu sekali. Ok la tu.. Kalau disuruhnya datang tiap2 ari, xke haru gitu.. :)

sekarang jugak, saya asik nak bermanja dgn cik abg fadil. Asik duh dia anta saya gie hosp.. Ala.. bukan jauh sangat pn dari sek.. Ooh... Saya selalu buat apptm kul 11 pagi, sbb time tu saya dh xde kelas.. jadi saya pn kuarla kejap..:) Lgpun, kalo nk g fisio ptg2, panas la..:)

Ermm.. Setelah melalui 4ari yg paling panjang, paling letih dan paling menggegar jiwa, saya rasa lebih tenang sekarang.. Terima kasih buat kwn2 yg sentiasa ada disisi menemani saya melayani jiwa.. Saya tahu, tanpa kawan2 yg selamanya lekat dlm hati saya nie, saya tentunya takkan dpt melalui 4ari tu dgn selamat dan waras.. Tiada ucapan yang lebih baik dpt saya ucapkan buat kwn2 yg sentiasa disisi..

Sampai sekarang juga, saya sentiasa dihantui oleh mimpi buruk yg sama sejak minggu lepas. Tak tahulah sampai bila ia akan menghantui kehidupan saya. Harap2, seiring dengan masa, ia akan turut menghilang.. Walaupun mengambil masa yang lama kerana saya tahu, mimpi buruk tak mudah meninggalkan kita setelah menjelma...

Kini, walau getar hati masih ada, perasaan takut masih menyelubungi diri.. Bukannya apa, saya taknak pisang berbuah dua kali. Walaupun dalam kes saya, ini kali kedua mimpi buruk ini hadir.. Kali pertama, berjaya hilang dan terus pergi seiring dengan kehidupan baru yang saya jalani kini.. Dan kiranya kali ini, semoga akan ada sinar mentari buat saya kembali berdiri dalam alam realiti.. :)

.....

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}