Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Sunday, October 24, 2010

GA, GA, GA Ulangtahun Perkahwinan


Akhirnya saya nak join GA Ulangtahun Miss Kelly nie.. Mari kita join ramai2 ya kwn2.. Anda semua perlu klik kt SINI utk terus ke blog Miss kelly..

Untuk menyertai GA nie, kena terus ke entry nie ya..

Nyatakan " Kenapa anda suka melawat Kelly's Life blog?"

""Saya suka melawat blog Kelly's Life sebab ada banyak info yg best2 tentang tempat seluruh dunia yg saya nie ntah dapat ke tidak nk menjejakkan kaki ke sana..:)
Jadi, dengan adanya blog nie, saya pn dapat merasa dan mengetahui tempat2 tu semua.. Lgpun, saya suka cara penyampaian dlm blog nie yg sempoi yet padat dan senang difahami..
Ohh..Saya pn berharap dpt berjalan2 seperti Kelly..""

Saya pun nak mengucapkan selamat menyambut ulang tahun perkahwinan kepada kelly.. Dah lama saya jd follower, memang blog nie BEST..

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}