Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Thursday, October 6, 2011

Kaki Kartun jgk Rupanya..


Saya nie otak kartun jgk, walaupun muka mcm tua jer..huhuhu.. Yg Saya paling minat sekarang, Detective Conan.. Komik yg Saya dh baca sejak zaman sekolah, dh ada 2kotak bukunya.. Hajat di hati nk bukak library kt rumah nnt.. :)

Jangan tanya naper saya suker.. saya pn taktau apa sebab kukuhnya.. Yg saya tau, saya suker..hehehehe

Watak utamanya Shinichi Kudo, sorang pelajar Sekolah Tinggi, tp dh jadi kecik macam budak gred 1 sebab dh kena makan racun yg mengecutkan badan dia.. :).. Awal2 lg pn dh macam xlogik kn... Dia suka siasat kes2, sm jer mcm citer2 detektif yg lain..

Niela muka Shinichi yg besoo.. Hensem..hehe

Sebelah kiri tu, Mak dan Ayah Shinichi@Conan, pastu Conan, Ran (Awek Shinichi@penjaga Conan kt umah Mouri) dan kanan tu Mak dan Ayah Ran yg xduduk serumah seebab selalu bergaduh.. :)

Saya suka baca komoknya, sama jugak suka tgk kt tv.. Aduyai..Rasa diri sangat kekanak0kanakan.. Patutla xde rezeki nak beranak lg kot.. Sebab sendiri pn still mcm budak kecik!! kuikuikuikui

tata


1 comment:

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}