Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Wednesday, October 5, 2011

Alamanda, 1st time dan tanpa sesat!!


Buat kalo pertama saya berjaya mendapatkan kebenaran daripada En Abang Tersayang, untuk drive all alone ke Putrajaya, terus menuju ke Alamanda, yg saya hanya pernah dengar namanya saja sebelum nie... Eh, nasib baik Puan Aina Suraya bagitau saya, Alamanda tu shopping mall okeyy... Sangat teruk pengetahuan am saya nie...

Tujuan saya dan cik puan Aina yg keje kt tadika kt Putrajaya tu ialah untuk pergi ke Butik Gulyn nie...

1st time saya sampai di Alamanda, saya pun pergi park kat Aras P1 di Bahagian selatan. Parking lot cam xpenuh jer.. Cepat2 saya park kete, dan masuk ke dalam untuk mencari toilet sebab Cik Puan Aina belum sampai lg... :)

Hasil informasi beliau, saya terus jer terjah tingkat atas Alamanda untuk carik Butik nie.. (Sebenarnya takut sesat kalo jalan jauh2 n banyak2..) huhuhu

Dan bila dah sampai, masuk dan jenguk2, untuk carik bende nie....

Yela tu.. Kami berdua nak carik swimming suit muuslimah yg cute2 gini.. Hage kt sini sgt berbaloi.. RM149.90 untuk 3pieces swimming suit merangkumi long cap, dress suit dan long tight pant. Saya suker!! Kain dia standard. Hager best. Mestila kena promote kan..hehehe

so, bila dh ada swimming suit, kenala buat jadual untuk swimming schedule lak kn.. Every petang kami free, so mmg bagus sgtla tu.. hehehe.. tak sabar2 rasanya nak mencuba baju baru dan mengembalikan kekuatan kaki nie dalam usaha untuk kembali cergas seperti sebelum operation dulu... :)

Walaupun jalan balik dari Alamanda ke Cheras, saya tersilap masuk-tak masuk 3 simpang, tp saya manage untuk kembali semula ke jalan yg dikenali untuk meneruskan perjalanan balik ke rumah.. Susah sungguh jadi saya yg buta peta nie... :(

Begitula ceritanya untuk pengalaman 5 Oktober 2011.. Lepas nie, mungkin saya boleh gie Shah Alam or Semenyih pulak??hehehe

tata

2 comments:

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}