Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Monday, February 4, 2013

Akan tiba masanya...


Tahniah berjuta2 tahniah buat sahabatku, Ambran dan Kak liza atas kelahiran baby kedua dan ketiga mereka.. Ya, pasangan kembar lelaki tu dah selamat dilahirkan.. Oohh.. Masih terbayang di mata ketika Daris Danial dilahirkan, kami masih di Lawas, dan Danial jadi kesayangan saya.. Tiap petang akan dikunjungi, untuk mengisi masa lapang...

Sudah 3 orang hero Kak Liza.. Terdetik difikiran, bila masa Saya pula ya?? Yela, kawan2 asik bersalin, sedara mara pun giat bukan main lagi.. adooii.. Yang diri ni, bila nak berpeluang merasa pengalaman yang sama??

Jangan risau.. Saya tak tension, tak stress pun.. Malah saya sebenarnya gembira sekarang, apabila period semakin regular, menunjukkan satu perkembangan positif.. Mungkin tak lama lagi rezeki kami pula kan???

Ooohhh... Teringin nak baby kembar jugak!! Saya jeles benar2 Kak Liza!!  :)

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}