Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Sunday, February 10, 2013

Ya Allah..


Ya Allah, Ya Tuhan ku..

Ampunkanlah dosaku.
Sucikanlah hatiku.

Kurniakanlah hidayah Mu padaku,
Sebagaimana Kau menyinari bumi dengan matahari Mu.

Lindungilah aku dari godaan syaitan Laknatullah,
Jauhkanlah aku dari maksiat dan mungkar.

Tabahkanlah hatiku,
Kuatkan keimanan ku,
Teguhkan taqwa ku,
Redhailah perjalanan hidup ku.

Ya Allah, Ya Aziz, Ya Latif, Ya Rahman, Ya Rahim...

Aku bersyukur dengan kurniaan rezeki dari Mu,
Aku bersyukur dengan segala kelebihan dan kekurangan ku,
Aku yakin dengan ketentuan, qada' dan qadar dari Mu,
Aku bergantung penuh pada Mu,
Ya Allah...

Ya Aziz, Ya Fattah, Ya Hayyun, Ya Qayyum..

Jadikanlah segala kebaikan milikku,
Dan jauhkanlah segala keburukan dari ku,
Dekatkanlah yang baik pada ku,
Dan lindungi aku dari segala keburukan duniawi..

Jadikan aku hamba yang bersyukur,
Jadikan aku hamba yang bertuah,
Jadikan aku hamba Mu yang dekat pada Mu,
Sentiasa dan selalu..

Makbulkan doa ku Ya Allah..
Hanya Engkau yang aku sembah,
Hanya pada Mu aku memohon pertolongan.
Amin Ya Rabbal Alamin..


No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}