Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Thursday, February 28, 2013

Hukum Karma..


Saja nak bagitau, ada sorang manusia tu, selalu kutuk orang lain yang ada sakit..

"Dia ni sakit otak. Kerja tak boleh bising."

"Dia ni memang berpenyakit. Susah sangat ke nak baik penyakit tu??"

"Kalau dah sakit tu, janganlah datang bawa penyakit tu ke s***. Tinggal kat umah!"
?????

"Se*** ni banyak sangat penyakit lah! "

^^ Banyak lagila rungutan yang keluar dari mulut puaka tu.. Al-kisahnya, yela, nak dijadikan kisah la kan.. Tak lama lepas tu, si puaka selalu tak datang kerja. Sampai pernah sekali, selama 2 minggu.. Napa ek?? Ponteng? Outstation dengan penuh perasaan??

2 bulan lepas tu baru keluar cerita, dia kena serangan mild stroke rupanya!! Perghhh.. Setan2 dalam diri ni memang nak terus laser jer..

"Haa.. Padan muka ko.. Dok kutuk orang sakit lagi kan...!!!"  Memang nk laser sebab diri ni penah jadi golongan berpenyakit jugak kan... Tapi, apa gunanya mengata dia balik kan..

La ni, dok kecoh nk senyum2, nak borak2.. Dah taknak stress la kot.. Nanti kena stroke lagi, mau terus kojoi!! hahaha

Astaghfirullah...

tata..

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}