Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Thursday, February 28, 2013

Yang Bagus Datang Bersama Rajuk..


Apa yang bagus datang bersama rajuk saya??

Ermm..  Suukeeeee..

Tak larat merajuk, tapi alangkah bagus jika begitu selalu..
In sha Allah.. Saya sentiasa doakan yang terbaik..

In sha Allah.. Moga istiqamah ya sayang..

Yang harus anda tahu, walau kelihatan seperti tiada yang saya dapat, tapi apa yang baik untuknya, saya kira baik juga untuk saya.. In sha Allah..

Jangan nak fikir yang bukan2 ya. Bukan intan permata kesukaan saya tu.. Bukan juga hugging2 kissing yang **** tu..
Yang ini jauh lebih baik untuk ke 'sana'....

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}