Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Monday, September 10, 2012

Ya, Saya Kecewa!! Dan Kecik Ati!!


Wah wah wah.. Tajuk entry sangat kejam..

Yela, Saya kecewa kerana pemergian Saya ke matta fair tidak membuahkan hasil..

Dan Saya kecik ati kerana godaan saya terhadap En Suami tidak membuahkan hasil yg diharapkan..

Disebalik semua itu, silent treatment jadi pengakhirannya..

Itu saja??

Sikit-sikit, lama-lama jadi bukit..

Sikit-sikit, lama-lama senak hati..

Sebab tu orang cakap, jangan simpan duri dalam hati, nanti merana diri. Tapi kalau tak simpan pun, sendiri merana jugak..huhu..

Yela, diri ini tak penting, jadi segalanya boleh tunggu..

Macamla dah teropong dan nampak Saya akan kekal disini selama 50 tahun lg..huhu..

Ya, Saya kecewa.. Saya kecik hati.. Tapi Saya juga tahu, hidup perlu diteruskan.. With or without..

Jadi, Saya dah tau apa yg perlu dilakukan..

KITA ENJOY!!!

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}