Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Monday, September 10, 2012


Saya bukan seorang detektif yang boleh menyelidik segala sesuatu bagi merungkaikan kebenaran..



Saya bukan seorang doktor yang boleh mengkaji hingga berjumpa dengan penyelesaian yang terbaik..


Saya juga masih belum sampai ke tahap seorang yang redha dan tawakal segalanya dengan sabar dan taat..



Saya insan biasa, ada masa marah dan kecewa, ada masa sedih dan putus asa..

Saya manusia yang punya 1 akal yang selalu pendek dan kurang pengaruhnya..

Saya hamba yang sentiasa ingin mencari keredhaan-NYA namun sering tergelincir dan tersasar..

Saya, Saya lah Saya..

Ingin menjadi lilin di bumi, dan bidadari di syurga kelak..(InsyaALLAH)



tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}