Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Wednesday, September 5, 2012

Gimnasium Dan Saya..


Tajuk tu kedengaran canggung sekali...
Tapi, realitinya, memang Saya skg dh sign up utk jd member gim!! hahahaaa..
Tak penah masuk dlm otak tau..

Nie bukan Saya!!!

Disebabkan gim nie ada sesi aerobik, so Saya pn dengan berkobar2nya, nk gi beraerobik utk menyingkirkan lebihan sisa2 yg tak diperlukan lg dibenci ygg berada dlm diri nie.. Cheewahh


Disamping tu, Saya gak nak try pengetahuan Sains Sukan Saya nie, boleh diaplikasikan pd diri sendiri ke tak.. Errmmm... Dari aspek aper?? Erkk..

Jadi, buat permulaan nie, misi Saya ialah utk daya tahan kardiovaskular dan kekuatan otot belakang Saya dulu.. Kena kuatkan dan tahankan otot dulu, baru bertenaga nk bakar lemak!! Yey..


 Dalam kelas pertama aerobik Saya, dipertengahan aktiviti selama sejam tu, Saya terpaksala berhenti kejap, amik napas lebih2 dan minum air setelahh merasakan denyutan tak stabil jantung dan kesukaran bernapas normal.. Itu mungkin disebabkan faktor Saya yg berdiri di depan speaker besar gabak kuat giler tu dan betol2 pulak berada di laluan aircond.. Isk isk isk... Alasan baik punya kan??

Apa2pun, sesi beriadah dlm bangunan nie akan berlanjutan selagi hayat poket masih adoo..huhu..
Sekian notis pemberitahuan kecanggungan diri arini..

p/s: semer gambo2 di amik dr Facebook RockafellaGym..

tata

2 comments:

  1. Salam kak.. salam perkenalan... ida baru follow blog ni.. Nak tanya, gym ni kat mana?? hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Eida.. Selamat berkenalan..
      Gim ni kt Bndr Sri Permaisuri.. Sebelah Tutti Fruity..
      Syok bila lepas gim, mkn tuttifruity.. hehe.. Member gim dpt 10% less mkn frozen yogurt!! heaven..

      Delete

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}