Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Sunday, September 30, 2012

Kena F*** !!


Tajuk ngeri giler.. Memang ngeri pun.. Ko xngeri?? Ko jantan kot..huhuhuuu

Al-kisah, Saya kn pulang seorang diri ke kampung setelah ditinggalkan oleh Encik Lelaki yg berfoya2 di Cameron Highlands bersama2 rakan sekerjanya.. (Ye ke??Boleh percaya??hukkss) Drive xdela susah sgt kan.. Jalan pulang memangla mudah, takkan sesat punya.. Tapi mencabar giler.. Dengan MRR2 yg jem tu.. Encik polis lak buat roadblock kt simpang nk masuk Lebuhraya Karak(apakes??), Saya tekadkan ati terus jer bergerak..hihihi

2 kali benti, kt Petronas Bukit Affendi sekali, kt R&R lanchang sekali.. Kt Petronas tu, terbenti lak kt sebelah kete, yg manusia dalamnya dok sibuk beromen.. Please la.. Takde duit ker nk gi hotel?? Loklakk.. Sakit mata ku yg suci murni nie.. Terus blah. Tak sempat gie toilet pun..huhuhu

Benti kt R&R Lanchang, buat fisio sket utk kakiku yg dhnk start kebas nie.. Pinggang over sakit minggu nie, tu yg jd kebas tu kot.. Pastu, kuar gie beli buah-buahan utk fisio mata lak.. hihihi.. Bila dh nk stat lalok, baik bg ubat dulu kn... Jauh lg perjalanan ni..

Memang Saya guna hiway jer teru menerus dr Karak hingga ke Temerloh. Tu pn sebab singgah Temerloh amik anak sedara 2 orang untuk bawak sekali gi Chenor. Kalo tak, I lenjan Touch n go yg baru top up sampai Chenor..hehe.. Dah amik bebudak, kol mak, suh gie terus ke kedai dia kt kampung lak.. Tambah kilometer lg.. Takper2..

Hilang kisah nk gie kenduri tghari tu, makan nasi lemak kt kedai mak jer.. 230pm balik umah, tido jap, gi lak majlis makan2 kt umah sepupu.. Umah Cik Abg i dok ber'make up' ms ari bersanding aritu.. Jauh ek.. Padanla dorg letih berjalan kaki dr simpang tu.. Tula, org suh bawak kete, konon nk jalan jer..kuikuikui

Balik dh maghrib, keletihan drive sesorang punya pasal, terus Zzzzzzz seawal kul10... lorrr...
-terjaga tgh2 mlm, Raif+Hanan nk tidur ngan Makngah.. Tersepitla Daku dek dorang berdua..Kena tendang dek Raif lg..Aduuuu..Makngah tak cukup tidur der...

Bangun pg tu, dok gesa bebudak mandi, siap2, jom panajt pokok mutan kuning!! hehehe.. Rupa2nya, bila dh sampai bawah pokok, baru tau yg masak tu boleh capai jer.. T__T.. Makngah pun amik kusi, panjat kusi n patah2kan ranting2 yg berbuah.. Hanan sibuk suh benti, dah banyak katanya, tp Makngah nk amik semer yg boleh dicapai..hihihii.. Sian Hani muka penuh kena gigit nyamuk.. Makngah tak nampak.. Salahkan kakak fiza ek..hehehe

Kak Suri balik dr kedai mak bawak nasi lemak, makan lg.. Siap buat air milo ais lg.. Suker bebenor la bebudak tu..huhu.. makngah pn suka jgk..hihi

Pastu, pepahamla.. Dh masuk nasi lemak, apa lg xtiviti yg sesuai kn.. Makngah masuk bilik, nap jer pun.. Tp datang Raif kaco.. Mintak tolong ajar English.. "Makngah jer rajin ajar Raif.. Abah selalu balik umah tgk tv jer..Ummi plk bz masak jer..Raif selalu belajar sendiri je kt umah.. Makngah jer yg selalu ajar Raif.." Ceh, taktahan ayat Raif nie.. Makngah pun mata2 stim gitu, ajarla jgk sikit sbyk.. Tak sedor bila Makngah lena, sedar2 Raif pun dah syahid sekali..kuikuikui.. Akhirnya, Makngah telah berjaya mengajar Raif tidur..h0h0h0h00...

Dh 230pm, baru berkemas nk balik.. Mak dh bising, nnt kalo bertolak lewat, ari gelap, mata awak tu bukan elok sgt..huhu..Ayat mak.. Mata Saya nie ok mak..Tak perlu spek mata lg..hehehe..

Kul300pm kot, Saya bertolak dr umah td. Singgah Temerloh anto bebudak tu dulu. Singgah Petronas isi minyak yg dh tggl 1petak jer lg.. Yg Saya namak, masuk kt simpang menuju ke Hiway Timur-Barat tu, jam dh kul 4.. Sampai umah kul 6.. 2jam jer?? No wonder kena F***..huhu..Citer gini..(baru masuk citer tajuk????0_0

Lepas plaza tol Bentong, kan ada 3lorong. So, saya pun guna lorong kiri sekali. Pecut konon2 nk potong seme kete yg dok lorong tgh tu kn.. Pastu, dgn muka eksen Saya, kt selekoh tu, tekan minyak laju2 lg, tp terus tersedar, kete Alphard yg beso gabak dok himpit kt kanan saya!! Terusla hon kan..Panjaaaang...

Tapi, tiba2 tersedar lak.. Laaa..Line saya dh abes rupanya. Patutla kete tu himpit Saya.. Terus lelaki driver kete tu bukak tingkap kete dia, tunjuk isyarat "Ko apa hal??Ada masalah??" hohohooo.. Saya pun balas dengan isyarat tangan gak, "Takde aper2" Pastula dia buat isyarat F*** guna jari tengah dia.. Isk isk.. Kalo nk kata bengang, org dh ngaku salah tau.. Ingat nk balas, tp saya kn muslimah.. Senyum jela..

Tp sebab nk sampai umah cepat, Saya terus beralih ke lorong kanan dan potong kete tu.. Dah selari ngan kete tu, angkat tangan lg dengan isyarat, "Saya mintak maaf ek.."huhuhu.. Memang kita salah, kenala ngaku kn...

So, disepanjang jalan, saya dok terpikir, kalau aku jd dia pn, aku bengang jugak..So, hrp2, dh mintak maaf walau guna tgn jer, dptla kurgkan marah brader tu kan..

huhu..Rambutan abes makan dlm kete.. So, sampai umah rs lapo la plk.. Nak mkn aper ek??
Tggu Encik Lelaki la.. Mn tau dia bawak blk stroberi ke kn.. Ade ke?? hikhikhik..

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}