Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Sunday, June 5, 2011

Honeymoon.. ~Citer Lama Cuti Ujung Thn 2010


Saya suka honeymoon ngan Cik Abang saya.. Sebab kami xde baby lagi, Saya memang suka kuar jalan2 berdua2 jek.. So, kami nampak cam couple yg tgh hangat bercinta..hehe

Nie Honeymoon kami ujung thn lepas.. Di Bukit Tinggi, Bentong, Pahang. Dekat jer ngan umah Cik Abang nie..
Acara pertama, tembak2. Saya dapat jatuhkan pin bowling yg diletakkan atas pagar kayu yg menyebabkan Cik Abang panas punggung xsenang duduk..hehe
Kami gie jalan2 tengok2 bangunan ala2 oversea kt sini jugak.. Maklumla, alang2 datang, baik kita jelajah sampai abes kn...
Disebabkan kami memang berdua jer, gambar camnie jela yg mampu diambil.. (Kalo ada org pun, kami xbiasa suh org tlg amik gambar kami..hehe)
Walaupun nampak sedikit ke'kembung'an di situ, Cik Abang saya tetap menawan kalbu..
Kami menginap di Colmar Tropicale Berjaya Hill. Atas usaha sepupu Cik Abang yang berkerja di sana, bilik ala2 comel kami telah bertukar menjadi suite yg paling best kt sini..hehehe



Katakn apa sajer, tapi bagi saya yg xpenah masuk hotel 4 bintang ke atas nie, suite nie mmg dh cukup best..hehe
Atas tu la bilik kami.. Corner lot..
Waktu malam kt sini memang sunyi.. Takder aktiviti pun..Kul9 dh sunyi..
Jadi, seawal selepas Maghrib, kami gie Pusat Sukan dia.. Main bowling..

Dan jalan2 sambil posing2 lagi..
Cik Abang posing ala2 kt Paris..

Nie pelan lantai bilik kami..
Bangun pagi, telinga dah dipenuhi ngan loceng sami2 Buddha yg mungkin tengah buat amalan menolak bala bagi sorang nyonya tua.. Gie tiap pintu kt tingkat bawah tu, tunduk2, loceng2 lagi, bisingnyer... So, cepat2 gie breakfast lg bagus..hehe
Dah kenyang perut, jalan2 lg..

Yang nie, buang duit gie pakai Yukata (kimon kain kapas). Kt Taman Jepun jer..Jadi model Cik Abang jap..hehe


Ada peminat..hehe





Cik Abang yg request nak amik gambar nie.. Siap dh bagi angle nyer lg..hehe
Dah sampai bawah..

Dah selesai jln2 meletihkan diri, kami pun balik semula ke Bentong...

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}