Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Sunday, June 5, 2011

Pesta Buku Yang Lalu...

Kerana kegilaan Saya terhadap buku yg indah tersusun di atas rak, Saya yang xpenah gie Pesta Buku sebelum nie, amatlah teruja bila MIL ajak Cik Abang gie Pesta Buku kt PWTC aritu..hehe

MIL nk gie beli Majalah RASA kt KaranganKraf. Saya ikut jer.. Punya teruja nk tgk novel2 dan Majalah2 walaupun poket kosong..huhu
MIL ajak amik gambar ngan Raihan.. Jangan tak senyum..
Giliran Cik Abang lak..
Tengok tu.. Punyalah teruja, sampai 3bijik DAPUR nie Saya borong..
MIL mmg serius memilih majalah2 yg ada.. Siap borong RASA, URTV ngan koleksi perkahwinan artis tu..
Huhu..sementara Cik Abang teman MIL tengok2 majalah, Saya jalan sorang2 nak ternampak Anis Ayunni yg dok sign novel terbaru dia. Belek2 dlm bakul Saya, ada novel dia, terusla posing sekali..
Nie kt kaunter pembayaran.. Saya guna kertas plastik je time nie.. Oh Mak, naper xpandang kamera............
Senyum menawan, oh, gambar nie ok je..
MIL, Cik Abang & sorang saudara yg bertugas sebagai jurugambar kt DBP.
Ain Maisarah, novelis glemer di kalangan kanak2 dan remaja.. Ramai giler bebudak dok beratur kt gerai dia nie.. Tak kuasa Saya nak dok lama2 semata2 nak dia sign noevel nie.. Ooppsss

Dah lewat ptg kami balik. Hantar MIL balik Bentong dulu..Mak nak balik pagi esok sebenarnya, nak gie kerja terus kul7pg tu. tp Cik Abang malas nak berjem2 menghala balik, so amik keputusan hantar Mak malam, kami balik jgk semula ke KL mlm tu jugak...

Al-kisah..

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}