Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Wednesday, September 16, 2009

Nak balik!!!!!!!


yea yea.. arini ari last sekolah sebelum cuti raya... nampaknya, budak2 sekolah lebih awal bercuti dari waktu cuti yg sebenarnya.. semua kelas dah tinggal separuh bilangan hadirnya.. yg best, kelas 2Progresif, kelas kesayanganku, ada 6orang jer student yg datang. tu pun, abis masa kedua td, 3org kata nk mintak balik dah. apa alasan dorg, taktaula pulak.. macam2 budak2 nie..

pg td pandang sekeliling dalam umah, banyak keje petang nie nampaknya.. kemas2, cuci2, mop2... alahai... camna nak buat nie.. esok dahnak balik. takkan balik raya nanti baru nk ngemas. dahla umah tu tengah diserang semut halus.. pening aku nk mengurangkan serangannya tu...

di bawah nie gambar diriku berbuka puasa bersama suami tercinta di Kenny Rogers..


ada lg 10 minit nak berbuka. . .
alahai..lambat betol nak berbuka..air liur dah penuh mulut nie..
nie hidangan cik abang..
"mak, ngah berbuka kat kenny Rogers.."

dah kul 11 pagi. 2jam setengah lg dahnak abis sek.. baLIK KAMPUng!!!!

tata



No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}