Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Sunday, July 26, 2009

Stor Sukan SMK Lawas

Mggu lepas aku bukak stor sukan. terabur abis tabung bulu tangkis yg cik fadhil susun ari sebelum tu.. aku heranla.. kebetulan aku dok sorg je aritu.. cik fadhil takder.. cgu maradona pun takder... aku pun pusing bangunan stor tu..... apa yg aku jumpa ialah kesan jaring2 besi yg dah ditanggalkan dari tingkap.. kira cam cubaan mencuri la kot... apa la nk jadi.....

bulu2 tangkis yg berselerak.. ntah manusia, ntah binatang, ntah makhluk2 lain yg lakukan perbuatan nie...
tempat yg hanya seluas 5-8cm nie tempat kayu@besi dimasukkan utk 'memancing' botol2 bulu tangkis yg dibeli utk kegunaan pelajar sekolah semasa kelas PJ sepanjang tahun..
kuat2 makhluk2 kat sini...
yg on d way nak jadi cam yg atas tu la...
lg lambang kehebatan dan kekuatan yg disalirkan ke tempat yg salah...


ape2 pun yg terjadi di sekolah, aku tetap raser Lawas nie tempat yg aman dan indah dengan flora fauna yg ala2 kampung aku... jd, dok sini takla raser rindu sgt kat umah kampung...huhuhuuhu.... harap2, aku akan terus mempunyai kekuatan dan motivasi diri yg tinggi utk terus menabur budi, bakti,jasa dan ilmu sehabis baik demi anak2 Malaysia di bumi Hujung Sarawak nie....


oh yer... Cik fadhil gie Kapit la nnt... seminggu jugak kat sana. cik fadhil dh pesan suh aku jaga kunci umah baik2..((pelik gak ek??) hehehehe... sbb aku penah ilangkan kunci umah tu.. tp misplace jer sebenarnya........

jd, aku tinggal sorg je ker??? takla kot... sama ada aku jemput org datang teman aku tido or aku gie tumpang umah saper2 kat lawas nie.. ermmm...belum ada keputusan lg la... takperla. nnt aku pikir...

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}