Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Saturday, July 11, 2009

AbanG YAng TeRRER mAiN bADmInToN..

Sajer nak masukkan gambar Cik Fadel yg bertanding final badminton dalam karnival badminton tertutup lawas. yang masuk karnival nie sumer org2 yg terer kat lawas nie.. kiranya cik fadel mmg dh jadi antara org terer la kat sini...(puji suami dulu)hehehehe....

2 mggu sebelum nie dorg dah start lawan. disebabkan yg masuk pertandingan nie terdiri dr pelbagai golongan n kategori, weekend jer diadakan perlawanan. punye la extreme game nie, ada perlawanan sampai jam 1200 tengah malam baru abis.... isk isk isk...

tengok tu, masing2 pegang hadiah kemenangan johan, sebatang raket!! hahahah...
wah wah wah... cik fadel yg hebat!!! sorila, kualiti gambar tak berape best. maklumla.... dah la guna HP, zoom banyak2, cahaya tak berape cukup lak tu...heheheheh
tengok tu, cik fadel yg bersungguh2 dan fokus utk melakukan servis.. cayooo abang!!!!!
cik fadel ready utk melompat utk smasHHHH
ready cik fadel...last point utk game point.....!!!!

final baru aku gie tgk cik fadel main. puas ati la sbb cik fadel menang.. lgpun, lawan dia anak murid sendiri..tp terer la budak tu..player sarawak tu..huhhuhhuhu..

ok..stop dulu.. daaaa...
tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}