Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Sunday, July 19, 2009

PSKPP Bahagian Limbang di Lawas

Sabtu aritu, berlangsung PSKPP Bahagian Limbang di lawas. Aku pun, terlibat main badminton sebagai bidan terjun sbb otai2 semua takde kat tempat kejadian. nape,??aku taktau la...

yg aku tau, aku kalah lwn beregu yg mmg tiap2 thn wakil Limbang ke PSKPP Sarawak. hehehehe..... tp, mcm biasala.. kalau aku yg main, cmna aku nak snap gambar aku sendiri kn... jd, yg ada kat sini, gambar2 cik fadhil jela.. kul9 main badminton, kul10 g main bola sepak lak. 2 2 game menang. mmg hebatla cik abang I nie... heheheh

nie la langkah keselamatan lepas H1N1 merebak kt Lawas... sebelum aku gie Mega Hall, tempat pertandingan yg takla jauh dr umah aku..tp kalau jalan kaki makan masa gak la nak sampai...
dan dan time aku snap, cik fadhil tengah melompat nk buat jumping smash.. tersungkur lawan dia nk amik shuttle tu..huhuhuhu...hebat2..
ape bang?? bgtau lg sekali..

nie lak aksi cik fadhil kt padang bola SMK Lawas. mana 1 cik fadhil ek? yg tgh cekak pinggang tu la...
nie aksi dhnak abis masa. masing2 dh letih...
yeh yeh... Lawas menang 1-0.. tp bukan cik fadhil yg skor. sbb cik fadhil nie last man..
nie lak aksi2 kemenangan cik fADHIL men badminton.. tontonla...

keswimpulan hari yg memenatkan nie, kitaorg dapat 3 helai tuala muka yg bersulamkan lambang dan perkataan PSKPP...ok la tu..

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}