Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Saturday, July 11, 2009

HAri sUkan SMKLawas 2009

Akhirnya aku mempunyai kesempatan masa untuk meng'publish' tajuk baru dalam ruangan yg tak seberape nie... sukan sek aku nie berlangsung dr 8-10 Julai aritu.. 7 Julai anniversary aku yg kedua.. terpaksa la sambut anni kat atas padang..iskisksisk...

hari sukan nie macam biasala.. macam ragam dan perangai yg boleh ditengok. ada yg saling perli memperli....ada yg sanggup bertengkar sebab nak pertahankan pengalaman sepuluh tahun atas padang..hehehehe... cikgu2 pun mmg emosi kalau atas padang nie...

aku n cik fadil rumah merah. thn lepas umah merah dapat nombor 2. tahun nie jatuh merudum ke tangga 3. takpela... tp hasil dr post mortem yg aku buat sendiri, daripada 3 kategori yg dipertandingkan, kategori lelaki bawah 15thn yg paling memberikan markah yg paling sedikit. sian... tak cukup produktif...

nikmati la gambar2 warga SMKL yang sempat di snap..

Ckgu Wilson, Cik Fadhil, Ckgu Kabun@Waqiyuddin yang bertindak sebagai Pegawai teknikal Kejohanan..
candid nie.. saperla yg suker amik gambar org tgh makan nie...???
Ntah apela yg jd smpai buruk benar muka tu...
Perbarisan umah merah. ok la, cukup seragam utk dapat no 1.. tp tak dapat lak.. naper ek? ada sebarang komen ? ermmmm
haa... jgn amik gambar aku..!!!!
nie la fesyen yg aku raser paling up to date kat SMKL nie.. camner la budak nie boleh terlepas dr kena tindakan disiplin ek? kalau tgk betol2, mata nyer ber eye shadow kaler itam & merah. kuku itam. ermmmmmmmm...
nie versi wanita lak. buat pengetahuan, 2 2 nie form 3.. lawa sangatla nie kot...

Ckgu Wilson & Cik Fadhil tgh berbincang tntang peraturan yg dilanggar dek bebudak.. batalkan je penyertaan dorang tu...
buat hiasan khemah. berbaloi tau.. dapat no 1 utk perhiasan khemah peserta.. hahahahaha
nie salah satu hiasannyer dalam khemah.. tajuk nyer 'The Pirate Bay'. jd hiasannyer kenala ada ciri2 lanun dan kapal2nyer... tp, lambang lanun yg aku cipta kena banned la...sedeyyyy..
harta karun yg dipamerkan... banyak juta jongkong emas nie...
Go Merah Go!! bendera tahun lepas yg masih dipamerkan utk menaikkan semangat atlet2..
nie lak syiling emas yg bergantungan kat pokok duit2..
khemah yg dilihat dr luar...

Khemah umah kuning..
khemah umah hijau lak
lagi umah ijau..
'Lanun2' tgh ready nak berbaris..
nie sherly namanya.. F5. belakangnya fahzri, F3. belakang lg, timothy, F2.. ready utk berbaris.
satu2nyer gambar aku ngan lanun2. kiri sekali, Rachel Leku,F5. ckgu Maradona, Bernado,F3. Cgku wilson, Baxter,F5. aku n kat depan, Sherly,F5.
nie umah ijau tgh buat tarian pom pom girl yg seksi2 & hot. dapat no 1 tu.. ermm..aku raser thn dpn aku nak buat ala2 Baywatch.. huhuhuhu
tgk tu, sumer bdk Islam yg ala2 tak sedar diri..
ada lion? huhuhu
Spongebob dan Org digi beraksi utk umah kuning.. dapat no 2.. bagusnyer....
umah merah lg..dorg tgh berlawan utk persembahan dpn pentas VIP.. agaknye, kalah sbb menonjolkan keganasan ke?heheheheheh.. tak raser camtu pun.. raser cam mempromote semangat melawan utk menang...ermmm....
dorg nie lg..alahai...maklumla, I kan umah merah..hehehehehe

HUNT FOR GOLD!!!
umah biru terus berlalu tanpa beri tabik hormat pun..sempoi sungguh...

aku ngan Jennily, student F5. besar sm cam aku jer..huhuuhu... time nie ujan. so aku dgn kreatifnyer mengenakan tudung dr plastik sampah..heheheh
nie bebudak yang still konfius nak buat ape lg kat khemah umah merah nie...
nie pulak acara utk guru, 4 x 100m. setiap umah ada 4org guru yg terlibat. aku tak terlibat sama. maklumla, bagi org2 dara yg lari.huhuhuhuhu... video nie babak cik fadhil yg hebat tgh berlari menuju ke garisan penamat.. pemenangnya mestila guru rumah merah yang diwakili oleh ckgu Maradona, Cikgu Phey suk Ling, Ckgu Anna Juliana n yang semestinya, Cik Fadhil kesayangan I...

tu jela utk acara sukan kali nie...

tata..

2 comments:

  1. Wallawei..dasatnya pelari last tu ye. Ala2 watson nyambek..lari ngan spek itam lorr..huhu..

    ReplyDelete
  2. apsal nampak dlm video ni mcm kartun lari dlm videogame je.. huhuhu.. Apa2 pun tahniah kat cegu fadhil..

    ReplyDelete

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}