Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Saturday, July 11, 2009

SAmbuTan HarI Guru BAHAgian LiMbANg 2009

3 Julai aritu, majlis sambutan hari guru bahagian limbang diadakan. awal pagi lg, kami guru2 terpilih dari SMK Lawas dah bertolak untuk menunaikan tanggungjawab kami sebagai ahli KOIR.hahahahahahah... macamla aku nie pandai sangat nyanyi...alahai....

nie adalah ala2 sequel ketibaan YB Panglima Amar Hj Awang Tengah, ADUN Lawas.. jd, alang2 aku ada peluang nak tgk muka dia nie, aku pun eager menunggu ketibaan YB nie..tp, sedikit kecewa bg org macam aku yg menyokong pemerintah nie bila aturcara yg tulis ketibaan YB sepatutnya 8.30 pg jd kul 9.30pg lak.. positive thinking, Heli dia abis minyak tgh jalan kot...kena benti kat pelantar minyak tgh2 laut isi minyak dulu... tu yg lewat sejam tu...





sharp 9.30pg, sampaila YB nie...Alhamdulillah..
org kenamaan disambut org2 penting..

nak amik gambar YB yg aku tak kenal nie tp dia jalan laju sangat, tak smpat nak snap.. dia sedar dia dah terlewat kot...
haaa...cepat YB cepat...
ni la keadaan dewan di SMK Merapok.. lebih kurang 20minit perjalanan naik kete dari bandar Lawas. sebenarnya, kalau tgk peta, dekat jer Merapok nie..tp disebabkan kekurangan kemudahan asas iaitu jambatan di sungai lawas, kenala pusing jauh utk menyeberangi sungai yg lebarnyer lebih kurang seratus meter jer..jambatan yg ada pun, utk sehala jer...kalau ada kereta dari laluan bertentangan, kenala kita benti tunggu dia lepas dulu...ermm..
YB sedang berucap. mungkin YB agak termengah kerana kelewatan, ucapan pun tersangkut2.. mata I pun dahnak terjatuh2..huhuhuh
Guru2 yg buat keje sendiri menghilangkan gemuruh sebelum start koir.
nie la cikgu Alexanda Ajon Tinggi, PK HEM SMK Lawas..
kontrol2...
nie cikgu Julkipli B Hj Tangah, PK 1 Pentadbiran SMK Lawas, Bersama isterinya Cikgu Nor fazila BT Ibrahim, Ketua Bidang Sains N Matematik SMK Lawas..
gambar signature bg aku..
lg signature pic..
YB berucap...

awal kami sampai di dewan SMK Merapok, awal juga kami balik.. maklumla, ari jumaat, kat sini, 1230 tghari dah agak lambat nak gie solat jumaat..jd, cik fadel menggesa aku yg sibuk nak snap gambar2 kat situ, aku pun memahami suami ku sayang nie... balik jom babe....

petang tu, kul2 ada pertandingan poco2 lak. kalau nak tau lebih lanjut, cerita n gambar ada kat blog delldellas. aku punyer gementar, sampai tak snap 1 gambar pn kat sana.. nasib baik cik fadel ada tlg snap... tq sayang...

malam tu, lepas maghrib, kul7mlm aku n cik fadel dah bertolak ke Dewan tertutup Lawas lak utk majlis makan malam sambutan hari guru tu... letihnyer... takder rehat langsung..
nie cikgu2 yg terlibat. belakang tu isteri YB yg datang. tp aku tak berape sure YB mane yg sampai.hehehehe
dr kiri, Asmawati, Norul Bariah n Nur herawati..cikgu2 SMK lawas..

nie suasana malam tu... acara ok. makanan tak berape ok tp kenyangla jgk aku nie..hehehehe..
pengakhiran majlis aku tak tau sbb aku balik awal, lepas dh kenyang. letih, ngantuk...alahai... lgpun, cik fadel tak sabar nk tgk cik federer tgh main lwn cik roddick.huhuhuhu..
nasib baik federer menang..ermmm

tata...

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}