Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Tuesday, June 30, 2009

EveNT TerkiNi..

Rabu lepas Cikgu Danson buat birthday party utk anak dia kat astaka sekolah belakang umah dia.. ramaila guru2 n rakan taulan dia yg dijemput hadir.. makanan catering dr restoren mutiara. siap ada menu istimewa Danson, Ikan Jelawat Masak Pansuh.. (resepi Danson, diperap oleh Kak Habsah, Diselesaikan oleh aku, dibakar oleh Cikgu Ziem)... sedap amaaattttt.....

Cikgu Danson yg pakai bj coklat bersama isteri, Nancy yg tgh tunduk tu...
Nie cikgu Wilson yg baru sempat snap gambar ke-5, dah full memory kad dia.. alahai wilson.. awat tak prepare betol2 daa...
yg tgh berjalan nie ustaz Yazid. eager nk snap gambar jgk nie..
yg besar tudung peach nie Cikgu Anita, sebelah tu adik dia. yg dok kat depan tu Cikgu Timah, Cikgu Phey, n rakan taulan cikgu Danson...
Upacara paling best bg budak2.. potong kek... birthday boy, Arkinson, yg pakai bj coklat sebelah budak yg pakai bj merah tu... yg belakang dokong anak, Donny, pembantu makmal kat sek..

best..makan banyak aku malam tu.. especially pansuh tu la.. siap pesan ngan kak habsah suh tapaukan utk aku sbb aku, cik padil n ustaz n isteri balik awal lepas kenyang.. hehehehe...

lain kali, Cikgu Danson boleh buat lg jamuan ek...
nie gambar2 Cik Fadil main bola tampar kat gelanggang sekolah. sempat snap beberape gambar sebelum aku kesejukan..
ntah mana satu cik fadil pn aku taktau..
oohhh.....nampak tak kaki budak tu? aku tak paham kenape dia pakai sebelah jer kasut.. tapi, aku raser, tingkah laku budak nie ada kaitan dengan kejadian2 kaki2 yg terluka akibat menendang gelanggang tu...(nota: budak2 sini lg suka main bola tak pakai kasut. aku taktau ape reason dorg tp dah dorg suka, biar je la..)
haa....nie aku punya coklat blended buatan n resepi sendiri.. buat banyak, lupa Cik Fadil sakit tekak, takle makan ais.. alahai..tak syok minum sorg2...
nie gambar cikgu2 main volleyball lg...
yg atas motor tu Hj Tahir, datang memantau pasukan sekolah katanya...hehehehe




dorg abis main kul6.56 petang..kat sini, dah gelap sangat dh.. maghrib pn lebih kurang 6.40.. aku punya la geram... sabooo jela... sbb aku kena tggu cik fadil, kitaorg naik 1 kete.. aku gie training poco2..abis awal lak tu...dekat sejam aku dok dalam kete... aaiii... pastu, esoknya, terus aku raser cam nak demam... kena minum 100plus..(saranan cik fadil la nie..)..aiiiii
nie gambar sesat... rantai tangan yg aku beli khas utk raya...heheheheh
nie lak gambar kelas aku, 2 Progresif.. buat pengetahuan, 2 Pro nie kelas paling 'cemerlang' dlm tingkatan 2. ada program utk mengindahkan kelas, so aku buat semua nie... nak harap student, mmg takle..
tp tampal2, ada gak 2-3 org yg rajin tolong... tq guys.. nnt aku leyak gambar2 dorg lak kat sini ek...

tu jela entry utk kali nie..dh malam, nak tido lak. esok punya jadual, penuh giler... dr bangun pg, sampai tido semula... nak tau? tgk nie...

5.00pg : bangun pagi (mandi, iron bj, minum, bersiap2)
6.30pg : bertolak ke sekolah
7.00pg : start masa sekolah. kelas aku start kul 7 sampai 9.40pg.
1.20ptg : abis waktu sekolah. sambung ngan latihan koir utk sambutan hari guru 3/7 nie..
2.30ptg : balik umah jap.
3.30ptg : latihan utk kejohanan olahraga sekolah 8-10/7 lak..
4.30ptg : training poco2 utk sambutan hari guru gak...
6.15ptg : baru abis agenda kt sek.. balik umah...

letihnya aku.... jadual kat umah, ape2 je yg dapat membuatkan aku idup kat umah ngan Cik Fadil dgn aman n selesa... aiii....

tata..

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}