Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Sunday, June 21, 2009

21 JuNe 2009... TAmaN PanTAi MeriNTAman..

Arini, aku n Cik Fadel, bersama2 dengan Ambran n Ustaz Yazid bersama wife masing2 g piknik kat PAntai MArintaman, Sipitang. Ambran n Ustaz datang awal, dah puas mandi manda baru kitaorg sampai.. tak terjaga daa... nie la koleksi gambar yg sempat di snap kat tepi pantai sebelum kitaorg makan2 kat situ..




Tu la ustaz, ambran n Cik Fadel tgh bakar ikan cencaru..
dalam kul1 lebih, kitaorg dah balik. Cik Fadel ada lawan badminton lak kul4. sebelum balik Lawas, kitaorg singgah kat Gmart Sipitang. beli brg2 dapor sket.. kul3 sampai Lawas dah.. Cik Fadel sempat lelap jap sebelum g main. sampai sekarang (kul10mlm), tak balik lg.. td kul 630 cik fadel balik solat jap, kuar semula kul7lbh... ermm.. diner dah siap tp orgnyer tak balik lg... nak buat camner...

ok la.. catatan pendek utk kali nie.. tata..


1 comment:

  1. Ok ke pantai ni utk mandi-manda? Korang dua tak mandi-manda?

    ReplyDelete

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}