Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Saturday, August 1, 2009

jalan2..durian lawas...

24hb Julai yg lepas, aku n cik fadhil gie ke KK, perancangan awal utk meraikan annivesary di tempat yg nice & yg kitaorg xpenah gie lg.. tp, disebabkan cik fadhil kena gie training bola kt limbang weekend tu, and dah bertolak ke kapit isnin tu, aku pendekkan plan tu.. & ktorg just gie tgk 'harry potter & the half blood prince' yg aku raser aku konfius n tak cukup puas biler citer tu abis..

so, the 2nd annivesary plan went well.. although not so good..ermmm...

Abis sek, balik umah, makan2, lepas zuhur, kitaorg bertolak ke KK..
cik fadhil mmg tak suka bergaya dlm hp aku.. so, the pic didn't look well..
tgk tu... tak serius pun..
it's always this way..
gambar ke2. aku dh suh senyum lebar2.. amik gambar dlm lif kat hotel Tabung Haji lepas tgk Harry potter..
sebelum chect out..
gambar snap sendiri..
time lunch di kenny Rogers. tempat biasa kami makan utk special event..
saja nak buat kenangan..
Sweet dessert..
nie dinner.. di Sugar ban, Lawas..
mintak tolong cik fadhil snapkan gambar...

lepas cik fadhil gie kapit, aku tinggal sorg.. dari isnin, hingga isnin mggu depan.. dok sorg2 kat umah not that easy....
nie lauk isnin malam..
nie lauk selasa malam..
durian yg aku beli kat tamu lawas. raser durian la.. yg kalu beli kt kg, RM10 boleh dapt 20biji tu...
tp kat sini 4 biji rm30..
yg nie tak sedap langsung. buat sakit tekak jer...takde isi pun. selaput biji ada la...aaiiii......
nie la 3 dari 4 biji durian yg dibeli di tamu td...sedih sbb tak berapa sedap td syukur gak.. ada jugak durian yg boleh mengubat kerinduan terhadap durian... yela, org perak, pahang, dok sibuk citer pasal makan durian..makan durian.. tu belum lg pasal rambutan, dokong, duku, langsat...
ntahla. dengar citer ada yg nak pos tp tak pulak aku dapat ape2 bungkusan lg.. ermmm..ntahla... tak kisahla... jauh2 camni, sms n suara mmg boleh sampaikan ape saja... but at the end of time, the lies remain lies... and we''ll know where our place are...

tata..

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}