Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Friday, August 21, 2009

Induksi ku di Eastwood Golf & Country Resort - 14 - 28 Ogos 2009

Aku dah mula induksi selepas abisnyer BTN aritu.. keletihan dalam mendengar ceramah, tetap aku cuba utk mendengar isi2 penting..huhuhu nak exam nnt, takla blank kan...

aku masuk dalm group B2. juga dikenali sebagai 'CAKNA'. ahli2 group sumer sporting.. best gak.. aku enjoy la kursus nie... sumer kata2 yg mengatakan induksi nie meletihkan mmg aku setuju.. tapi seronok gak. ngantuk tak usah citer lg tp dalam2 layan kelopak mata tu, sempat gak aku membuka cuping telinga..heheheheh

nie gambar2 awal di awal pagi sebelum masuk kuliah..

nie di Musical Corridor selepas breakfast.. penting gambar sebagai kenangan..
nie dalam bilik sebelum gie breakfast.. Cik Fadhil pun tak pakai neck tie lg..

nanti akan aku upload lebih banyak gambar kenangan ek..skang aku tengah tunggu turn utk pengucapan awam bertajuk ' penyakit darah tinggi dan kencing manis; mencegah lebih baik dari mengubati'.. risau gak. perut pun bergetar semacam dah.. tp sempat lagi tulis blog? huhuhuhuh.. I'm Hidayah!!!!!

tata..

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}