Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Tuesday, August 4, 2009

buah-buahan tempatan..

Sekembali cik fadhil dari kapit, dia bawak balik buah dabai @ bayau.. hehe... aku suka makan buah nie. rasernya lemak2 gitu...

nie la bayau.. asal kulitnya hitam sumernyer.. nie setelah dikikis oleh aku..
cara makannyer mudah gak la.. kena rendam dalam air mendidih dalam 5minit. pastu makan dengan gula or garam. aku suker makan ngan gula..
nie lak hasil kepakaran aku yang terbaru.. sambal udang petai.. 1st time masak nie.. ok la rasernya.. tp sian abang tak dapat makan banyak.. ada ulser kat bibir dia.. siannnn..
dah ada sambal udang petai, makan ulam petai lg..huhuhuh... mmg org kampung kami berdua nie..
nie buah2an yang akhirnya sampai dari mak aku dari chenor.. (lama tunggu nie...)ada mata kucing, langsat ngan rambutan..ada yg dah berair tp kebanyakannya elok dan dah abis dimakan dalam masa 24jam..heheheh


oh yer..ingat tak dlm aku punyer post yg terdahulu? ada aku citer pasal menunggu buah2 yg di pos? nie la dianyer... akhirnya sampai jugak.. rupanya mak aku dok tunggu buah mata kucing tu.. tq mak.. tq a lot.. kt lawas tak ada lg buah mata kucing nie..

tu la citer buah-buahan tempatan aku kali nie...

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}