Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Friday, August 28, 2009

finally....

Akhirnya tamat jugak kursus induksi selama 2 minggu nie.. rasernya, segala penat dan ngantok masa dengar ceramah dah tamat dgn jayanya... walaupun badi aku menjawab exam dalam bulan posa berlarutan... naper?? meh aku citer kisah silam sket..

aku nie mmg kurang luck kalau exam time posa. paper SPM aku yg time ramadhan, sumer dpt B4 jer.. paling tinggi la tu. maser aku amik MUET, aku target band 5. sbb english aku not la bad sangat kan.... tp alkisahnyer, exam time dahnak balik raya maser matrik kat Londang thn 2002tu... so, the result was... band3 jer... sedeyyy..

dan skg, sejarah berulang lg... exam induksi lak time bulan posa yg penuh barakah nie.... dan, biler aku baca jer soalan2 dalam buku soalan tu, aku tau dah.. confirm xdapat buat yg terbaik... nasib la kan....

kat bawah nie, gambar2 kenangan kat Eastwood Valley.. rate dier takla mahal sangat esp bg yg ada kad gov.. so, bg kekawan yg nak jalan2 Miri, boleh masukkan Eastwood dalam senarai tempat penginapan. yg tak best sketnyer, jauh dr bandar la...

nie masa nak check out dr Mega Hotel utk gie Eastwood..
nie la keadaan bilik yg jd tempat penginapan aku selama 3minggu.. mula dari BTN sampaila induksi... start 9/8 sampaila 28/8..
penuh dgn pakaian yg bergantungan..
mmg tak sempat nk kemas katil2 nie.. nie bilik masa BTN. aku kongsi bilik ngan 3 cikgu dr SMK Limbang. Cik Fadhil bilik lain. kitaorg lain group. so mmg tak berjumpa selam 5ari BTN tu..
nie suriani. cikgu SK Kidurong 2, Bintulu. dalam tiap ceramah induksi, mmg kitaorg dok sama la.. dia org kelantan.. nak kawen ujung thn nie.. huhu
aksi2 yg di snap melalui webcam laptop aku..
kat belakang tu member2 aku gak.. kawan2 bergelak ketawa.. hohohohoho.... kak shaliza, kak sharinatul ngan anita...
nie la 3 nama yg aku sebutkan di atas td...
nie la suasana dalam dewan ceramah. mewah giler. tp pencahayaan tak bagus la.. lampu sumer kuning.. memberatkan mata....zzzz

nie cik su tgh bg public speaking. gambar aku tak de la.. lupa bwk hp time public speaking sendiri....sedeyyy...
nie lak halimah, cikgu dr SMK Merapok..
nie katijah, SMK ape ntah. aku tak ingatla. tp dr Sibu la...
nie aku ngan cin abang kat tepi pantai Luak bay.. lama dah aku ajak abang gie, petang sebelum exam baru sampai... pantai lawa tp ombak besar la...
no waiting here... sebelum berbuka kat musical Corridor, Eastwood Valley..
niela kenangan makan malam(buka posa la..) terakhir kat eastwood.. tak best la makan malam berserve camnie.. tak sempat nak makan dengan tenang dan selesa sebab terkejar2 nak solat maghrib.. aku dh buat cadangan solat dulu baru makan, tp cdgn aku tu telah ditolak scr diam2 kot... sblm tu cdgn nie dh diterima tp diubah lak saat2 akhir.. ermm... tak byk masa nak berpeluk-pelukan dgn kwn2..
selepas makan malam, solat, kitaorg gie Bintang Mall lak. main bowling ngan beberapa kawan2 yg hapenning.. yg lain sumer dok bz kemas barang nak balik ari esok..
kitaorg balik dalam kul 12 kot malam tu.. last2, pagi tu terjaga dah kul430. taksempat dh nak gie sahur.. nasib baik ada kurma kat bilik.. makan kurma n minum air jela... sorila cik abang.. tak terjaga daaa...


tu la sedikit sebanyak kenangan di induksi. tak banyak gambar sbb takler bwk kamera masa ceramah. tp ada gak cikgu yg degil. aku baik tau....huhuhuhuh

ok la, nie jela buat masa nie..

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}