Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Tuesday, August 7, 2012

Saya Tak Ada... Takpe lah..

Tajuk macam menonggeng semacam jer..hehehe
Tapi, kalo baca bebetol, macam pasrah pun ada.. macam2.. Gaya penulisan nie, kadang2 ikut mood jugak.. Maklumla, bila menulis jd hobi kadang2 nie, gitu ler jadinya...


 Samsung Galaxy S3... Wah wah wah.. Teknologi yang dicipta untuk manusia!! Kata tagline dia la kan... Dlm iklan pun sebut2 jgk bende tu... Tgk Cik nipis berkilat nie, macam aku tgk budak kurus kerempeng.. Cantik, gojes, mabeles, tp ada kekurangan.. Tgn Saya yg kasar nie, tak sesuai nk pegang.. Tak muat ya pun, tak selesa ye pun, tak menangkap kat jiwa pun ya...

Walaupun kegojesan Samsung nie mencairkan jiwa, tapi hati tetap kata "TAK!!!!"

Punyalah hebat gajet nie.. Alahai diri.. Mengada2.. Nasib baik Cik Abg dh beli. Bolehla ko pegang2 kan.. Kata jela ko jeles sbb xdapat henpon baru!! hahahaa.. Bykla tak sesuai tak selesa bagai! Hipokrit!!

Bersyukurlah dgn Express Music biru ku ini.. RM700++ woo masa aku beli tu.. Bila aku beli? Hehehe... 4tahun++ lepas.. Kat Kota Kinabalu lg.. Sentimental value org kata..kuikuikui

Nie la kesayangan hamba dari dulu sampai sekarang.. Walaupun skrin jap2 tukar jd gelap, kena off on semula, tapi sayangku masih pada kamu.. cheewah!!

Oooohhhhh.... Ku Ada Kamu
Tak perlu lagi Galaxy
Ku Ada Kamu
Masih utuh disisi

OOO......Boleh bermadah helah lg tu.. huahuahuaaa.. Banyak masa menaip ek?? Isk.. Menu berbuka apa arini?? hehehe

tata

1 comment:

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}