Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Saturday, August 28, 2010

Sudah limpas(lepas) separuh Ramadhan...


Alhamdulillah, atas kurniaan dan redha Allah S.W.T, kita telah berjaya mengharungi separuh Ramadhan tahun ini.. Alhamdulillah jua, kerana telah diberikan peluang untuk terus berpuasa tanpa perlu ponteng lg...;) (harap2, terus berpeluang menambah rezeki..insyaAllah..)

Sepanjang separuh bulan ini, beberapa resepi yg tidak pernah dimasak, telah dijelmakan. Mee kari (feveret seumur idup, tp mak punya la..), bubur lambuk (mmg a must in Ramadhan, still mak punya d'best!!), daging masak lemak cili api (ntahla..) dan nasi goreng!! hahahaha

Alhamdulillah, walaupun dengan kerutan dahi Cik Abg, abis jugak masakan2 nie.. Terasa bersalah gak sebab 'mendera' sang suami dengan masakan yg 'terpaksa ditelan' di bulan puasa nie tapi xkan nk makan ikan goreng, telo goreng dan daging goreng jer sepanjang masa kn... Jadi, diharapkan semoga Ramadhan ini mengurniakan pengalaman dan pengajaran kepada saya utk terus berusaha menjadi seorang isteri yg mithali (pandai masak) dan ibu pula satu hari nnt.. :)

Petang nie, saya dh menyiapkan puding karamel berlapis coklat dan daging masak lemak cili api.. Nak tambah ikan goreng paprik dan sayur goreng tiram.. So, nak pergi meneruskan masak2 di dapur ya.

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}