Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Tuesday, August 17, 2010

Saya Pada Ramadhan Hari ke-4..


Maaf andaikan entry yang bersusun setiap hari ini menyendatkan kotak2 dashboard anda semua.. Cuma, apabila tiada yang menarik untuk diperkatakan tentang orang lain, saya lebih suka untuk menceritakan tentang diri sendiri sahaja.. Mungkin, suatu hari nanti, apabila saya sudah mempunyai buah hati yang dinanti2, mungkin segalanya akan berubah dalam blog nie.. :)

Sementara saya dan suami masih single mingle without huge komitmen on our shoulder, yet I mean, saya pun hanya mampu bercerita, or berceloteh, or mungkin juga membebel, tentang our life yang sometimes soo0000 flowerie & sweet, sometimes just goes bad, and sometime, it come out of control, but it's life.. And life memang always goes, never stop untill the last breath..huhu

Di bulan Ramadhan yang berbahagia ini, pelbagai hajat dan doa dilontarkan.. Amat2lah saya berharap dan bermohon, semoga segala hajat dimakbulkan oleh Yang Esa.. (Yela, mana ada orang yg xnak hajatnya dimakbulkan kn..??)

So, dimanakah kita akan sampai pada akhir Ramadhan nanti?? adakah kita akan berjaya melangkah
setapak lagi ke hadapan dalam fasa hidup kita atau adakah kita akan masih sama seperti dahulu??
Setiap orang dari kita mestilah inginkan yang terbaik.. Ya!! Tiada yang terkecuali kan!!

Jadi, di kesempatan ini, ingin saya menyusun 10 jari, (kalau xcukup tambah lg 10 jari kaki :))
memohon kemaafan dari semua insan yang mengenali diri ini, semoga segala kesalahan dan kesilapan
dari insan hina ini dimaafkan dan dilupakan.. Semoga ukhuwah yang terjalin bertambah utuh.
Semoga silaturrahim kan bertambah erat...

Semoga semuanya akan berjalan lancar, InsyaAllah..

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}