Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Friday, May 28, 2010

Labuan, here we came!!


Untuk kali ketiga, kami akan menjejakkan kaki ke Labuan.. Kali nie bukan untuk berjalan2 jer, tetapi lebih kepada sebab kami naik flight dr Labuan untuk balik ke kampung halaman.. Bukan apa.. Tiket dr KK dah mahal sangat, baik hamba naik dr Labuan je kn..Walaupun kos perjalanan Lawas-Labuan berganda2 dr Lawas-KK, tp nk buat cmner...

So, dengan baik hati, Encik Ambran sudi nak anta kami sampai ke Menumbuk.. Tima kasih Ambran.. Murah ati..Murah rezeki..Jaga baby baik2..;)

Semalam call Kak Suri, saja borak2 nak bagitau Daku balik ari Isnin nie.. Last2 dia tanya pasal projek 2011 kitaorang.. Daku dh lupa pun...Sbb bagi Daku, tu projek seumur hidup..hahaha.. Al-kisahnya, projeknya dh jd kenyataan.. Januari 2011 dah setel.. Aduhaiiii... Daku nie bila lagi??

Adakah begini penyeksaan batin sorang isteri yg menunggu bertukar status?? Alooooo... Dari gadis ke isteri, berdebar2 jer..Sekurang2nya, Daku sempat makan 2 mangkuk sup..Hohoho...Yang buat keje, yg kena akad, Cik Abang I.. I dengar jer.. Skg, yg kena berkerja, siang malam memproses, daku la..Kalau daku xbuat kerja, xjadi la.. Abis tu, nape Daku xstart2 lg berkerja nie?? Kenapa malas sangat nie?? KENAPA???

Hahhahahaa... Kalau ditengok semula, kebelakangan nie, banyak entry meluah perasaan jela..Teruk jugak daku nie.. Tu petanda stress la tu...Blog jd diari?? Oh no!!! No no no no..

Okla, nak sambung mengemas n mempacking.. 630 pg dhni.. kul10 dhnk bertolak..

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}