Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Tuesday, April 13, 2010

Mencilok lg...

Ku copy ayat ini dari blog seorang rakan yg diambilnya dari sebuah novel..
Sekadar renungan akan hakikat kehidupan yang sedang kita lalui...

Warkah seorang ayahanda bernama Benjamin kepada anakanda Caroline;

For what it's worth: it's never too late or, in my case, too early to be whoever you want to be.

There's no time limit, start whenever you want. You can change or stay the same, there are no rules to this thing.

We can make the best or the worst of it. I hope you make the best of it. And I hope you see things that startle you.

I hope you feel things you never felt before. I hope you meet people with a different point of view.

I hope you live a life you're proud of. If you find that you're not, I hope you have the strength to start all over again.
Untuk sesuatu yang bermakna; ia tidak pernah terlambat atau dalam situasi diriku, tidak terlalu awal untuk menjadi sesiapa sahaja yang kita kehendaki.

Untuk itu, tiada had masa, mula bila saja kamu mahu. Kamu boleh berubah atau kekal begitu, tidak ada peraturan untuk semua ini.

Kita boleh melakukan yang terbaik atau sebaliknya. Aku harap kamu melakukan yang terbaik daripadanya. Dan aku harap kamu melihat sesuatu yang memeranjatkan dirimu.

Aku harap kamu merasai sesuatu yang kamu tidak pernah rasai sebelum ini. Aku harap kamu berjumpa manusia sesiapa sahaja dengan pandangan yang berbeza.

Aku harap kamu hidup dalam kehidupan yang kamu banggakan. Andai kamu dapati ia sebaliknya, aku harap kamu punya semangat untuk memulakan semuanya semula.


Dipetik dari filem 'The Curious Case of Benjamin Button'.


Hayatilah, moga kita dapat menggunakannya untuk kehidupan serba mencabar ini..

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}