Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Thursday, April 22, 2010

Gambar2 dr Facebook..


2 minggu lepas, sepupu ku dah kawen.. Ni gambar2 yg daku cilok dr facebook anak sedara tersaya, mira.. Si tudung hitam tu.. Kak Su menutup mata sbb ngantok semalam xtido..huhu

Yg buat daku amik gambar nie, sebab adanya gambar anak sedara tersayang ku, Hafeeza Munira yg xtaula apa yg sedang dibuatnya kt lantai tu...

Ni Kak Suri, KAKAK iparku yg tetiba interframe...
Yang nie lak, koleksi gambar2 MAK TERCINTA LAK...


Dengan adanya gambar2 nie semua, dapatla daku bayangkan kemeriahan dan kehebatan majlis di Taman Bedong Permai tu...

p/s: Daku masih teringat, kisah 10thn dulu, semasa kenduri kawen Abangku.. Ada seseorang bercakap pd anaknya sebelum tido..(Daku dok pura2 tido disebelahnya..)

"Nanti, if ......... kawen, kita jangan buat besar2 camnielah.. Meletihkan semua orang jer.. Kita jemput 2-3 ratus org, buat kenduri doa selamat je dhla.. Tengok nie, dh tengah2 malam, stil bising2 xtido2 lg, susah..."

Jawab anaknya, "Ya kan..."..ZZZzzzzzzzz

Daku ingat lg dialog ini selama ini... Horoskop ku berkata yg daku seorang pemendam rasa dan mudah utk berdendam, dan daku rasa, memang pun.... Sekarang, Daku masih menunggu action dr si peluah perasaan di atas utk mengotakan janjinya seperti yg dikatakannya... Kita tengok, dia cakap serupa bikin ka tidak...hehehe

Yang penting, ayat di atas tiada kena mengena dengan entry perkahwinan Sepupu teman sepermainan ku di atas OK!!

Orait.. Daku nk bersiap2 utk berjalan2 menghabiskan sedikit duit demi merealisasikan satu harapan, mengubah impian menjadi realiti!!

tata

2 comments:

  1. nape gambo si 'PEPAYA' tak letak skali hehehe...
    eh tp adik pngantin (yg lelaki) siap bincang ngn mak dia kalo dia tawen takmo buat kat umah tau, susah! srabut! letih! so nak wat kat otel.. asenye msti dpt tawen ngn putri kayangan kot muahahaha opssss terlebey suda..

    ReplyDelete
  2. Bagusla buat kt hotel.belajar rajin2, keje bagus2,kumpul duit banyak2, kawen anak org kaya, sedara mara ni jgk yg sng..takyah susah2, letih2, serabut tlg dia..hehehe..xkn kak ena xnk merasa perkahwinan ala2 ct nurhaliza o ning baizura yg kita just dtg n tgk n mkn n balik..huhu..aman..

    ReplyDelete

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}