Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Thursday, December 17, 2009

2nd day.. Hoping Island-Dataran lang-Idaman Suri

Perjalanan pengembaraan hari kedua bermula seawal 845 pagi..(Awal ker??).. Semua dh bersiap memakai pakaian yg sesuai untuk mandi manda..hahahaha

Get ready semua!!
Yey!! atas bot dh... Disewa dengan harga RM250 utk perjalanan dan aktiviti selama 4jam...huhuhu.. berbaloi2..
Ini wajah gembira atau takut dilambung ombak???
Lompatan yang penuh semangat tetapi kurang tenaga...isk isk
Menghadap mentari pagi...Pantai Beras Basah.. Pasir yang boleh cekodok(kata ayah)
Ahah!! Dayang Bunting Yang Terbaring.. hahaha
We're here... Mana anak tangga yang org kata tinggi tu??
Sabar2.. Ombak nie ganas sgt..
Dayang bunting or Dayah Bunting?? isk.. Mata Abang dh keroo...
Tu dia!! Setelah penat mendaki, sampailah kita ke Tasik Dayang Bunting yg kononnya dapat membuntingkan orang!! (cam tahyul jer..)
Ayuh Kaklong.. kita terjun sama2..
ada lak sesi main2 kaki ngan ikan keli kat tepi tasik nie.. Bazir masa jer.. Tasik tu dh lama tunggu nak diterjuni..
Letih dh mandi??minum x air tu? payau la...(tu pun sbb try menyelam tp akhirnya terlemas lak) Mak kata air tu manis..isk.. ke kitaorg nak dpt adik kecik lg??hehehe
Mana mak??Ayah dh tunggu nak bersanding sekali lg tu..

Lagi utk kenangan sebelum balik..
Jom turun bot!!


Setelah menghabiskan masa selama 4jam(aku rasa cm lebih jer..) di kepulauan tg indah.. Kami menuju ke Dataran Lang lak.. Saja nak buat kenangan kat Langkawi.. Walaupun daku dh rasa tekak nie cam nak meletup dh.. nasib baik bawak air 1.5 liter td..huhuh
Muka letih+sun burn+sakit tonsil+anginkuat= tak kenal daku sapa budak nie..huhu

Tamat sesi bergambar, kami pun balik.. Semua mengambil kesempatan membilas badan dan meluruskan badan di atas katyil.. Daku pun turut berminat.. Namun, nasib tak selalunya baik.. Baru nak try meniarap or menyengetkan badan, tekak dah mengembang.. Alahai.. Tak dapat tido best...


Aktiviti sebelah petang ialah Shopping!!!!
Daku di IDAMAN SURI!! kalau banyak duit, nak je daku borong sumer set pinggan mangkuk yang lawo2 dan harga yg terpotong2 tu.. isk..
Ahah.. Borong lg di Nusantara pembuat minyak gamat... Berapa sebotol yang ni Pakcik??
Masih dlm mood bergambar...
Belakang tu Awana Paula Malai...(hahaha, jangan percaya nama tu..)
Makan malam?? Megi kari.. Ngan nasi bubur yang daku masak khas utk diriku yang takle menelan dh nie..

Tamatlah sudah entry kali nie... tunggu untuk edisi ketiga!!

tata

p/s: tonsil nie mmg menguji.. muka senyum tp tekak sakit tuhan jela yg tau..

1 comment:

  1. lain kali nak gi langkawi kena ada bajet banyakkkkk sgt. Leh dok situ 5h6m..shopppiinngg aje..ngeh2..

    ReplyDelete

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}