Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Saturday, March 16, 2013

Matta Fair 2013.. (Meroyan lagi??)


Saya plan nak gi Matta Fair, tapi Mr Kesayangan agak keberatan, takut saya meroyan lagi kat sana.. Saya nak gie jugak.. Nak jugak.. Nak jugak... (Meroyan jugak..) Adooii..

Takpela, saya dah xde target tahun nie.. So xdela nak meroyan lg dah.. Tahun lepas mmg ada target, dan berharap sungguh2.. Tu yg bila tak dapat, meroyan bebenar tu.. Tahun ni xde target, dan xde harap2 tau..

Jadi, jom kita gi!! hihi

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}