Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Wednesday, March 20, 2013

Beijing -- Desember 2013...


Walaupun saya tak berjaya menjejakkan kaki ke Matta Fair baru-baru ini, masih terasa sakitnya hati hajat untuk melancong ke luar negara masih berkobar-kobar dalam diri.. Pencarian masih diteruskan.. Nak pulak, bila berbual dengan rakan sekerja yang berjaya memperolehi bilik di Gold Coast Morib dengan harga RM186 sahaja.. Mak aii.. Paling murah saya pernah jumpa ialah RM268, tu pun Birthday Promotion, hanya boleh digunakan pada tarikh hari jadi sahaja.... Longlai jap memikirkan apa yang saya terlepas. Tapi takpe.. Ada banyak lagi yang akan datang.. InsyaAllah...

Dalam pencarian saya, Alhamdulillah saya telah berjumpa dengan pakej ekonomi yang amat berpatutan.. Dan yang pentingnya, pakej itu menuju ke Beijing!! Kota lama yang dah lama jadi impian saya.. Saya memang teringin..hihi.. Tapi segalanya bergantung pada isi poket terlebih dahulu... Terutamanya, si Perdana Menteri la kan.. Jika budget tahunan defisit, manakan dapat emmanda menteri nak berjoli sakan.. hihihii

Tapi, kalo saya pergi seorang, boleh??

hahahaaa

tata

2 comments:

  1. kwn saya pernah beli kat groupon gold coast morib semalam rm150.. last month punya promo rasa.. ce layan2 tgk gak groupon atau yg seangkatan dgnnya, kot2 ada yg murah2 gak.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ Bel!! (ALamak, sesuka ati je panggil U Bel!!)
      TQ2.. Memang skg, selalu jenguk groupon, my deal dan lain2 yg seangkatan dengannya.. Taknak miss lg!! hihihi

      Delete

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}