Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Friday, May 11, 2012

Medan ~ Hari 1


Salam.. Hoola... Nie baru kuar mood nk update percutian yg dirancang tak terancang, hinggakn terpaksa masa dipendekkan demi kelangsungan hidup.. Ooppss..

Flight kami jam 5ptg.. Jadi, setelah merancang perjalanan ini selama seminggu sebelum bergerak naik belon, rempit-rempitan kt KL sampai tiba di KL Sentral, berlumba2 naik bas lak, utk terus ke LCCT. Perjalanan sgt mcabar.. nk plk dgn keadaan perut berkeroncong lagu sedetik lebih..huhuhu

Dipendekkan citer (sbb xder citer menarik pn), kami pn naik flight yg penuh ngan wajah2 glemer tu..

 Nak dijadikn citer jgk, mlm sebelum tu, kami tido lmbat. Ingat2 nk qada' tido dlm flight.. Al-kisah, lupa kami ke seberang Selat Melaka jer.. Aduhai.. Baru nk lentok2 dah terasa belon menurun.. kuikuikui

Sesampai jer, posing2 dulu la kn..

 Mood tgh elok, jd baik kita posing kn...
 Lari cepat2, ari nk ujan..
 Bapak2 di belakang tu pandang semacam jer...

 Kami naik Innova nie utk ke Hotel Garuda Plaza. Cikgu SK Tanjung Lalang dtg ngan adik dia dtg kami kami.. (ayat apa ni daaa)
 Letih2.. Duduk jap sebelum masuk bilik...
 Ok gak bilik ni kn...
 Seterusnya, gambar2 di bawah nie, kami yg gi makan malam di tengah malam..huhu.Melintas jalan je dr hotel, dh ada rumah makan.. lapoo...
 Abg ngan Kak Suri..
 Duduk2 mkn..

 Rumah Makan Famili untuk famili makan-makan..huhu


Lewat jgk kami tidur mlm tu.. Esoknya, nk bertolak ke Toba Lake pula.. Dlm episod 2 plk ek..

tata

1 comment:

  1. itu bkn innova yang kita naik la.. itu xenia sama mcm avanza.. org lain pnya.. kita naik kete lain hehe..

    ReplyDelete

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}