Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Friday, September 24, 2010

Hari Ini Dan Semalam..


Hari ini, hari Sabtu. Kami di sekolah ada sekolah ganti. Selalunya, saya rasa teruk dan tensen bila kena kerja hari Sabtu. Tapi hari nie saya rasa tenang jer.. Walaupun saya masih lewat ke sekolah..(teruk betol cikgu nie..)

Sekolah hari Sabtu nie sebenarnya seronok. Dapat makan2, minum2, surfing2 internet.. :)
Program hari nie ialah Majlis Titian Emas untuk pelajar Tingkatan 3 dan 5. Saya jadi AJK Kebersihan Tangga laluan utama. Maklumla, sekolah saya memang naik bukit. Adala seratus lebih jumlah anak tangganya.. Mungkin separuh dari tangga Batu Caves kot.. Saper2 yg nk training, memang bagus tau.. saya dh tengok2 tangga tu kelmarin, arini tengok lagi, ok jer kot.. saya pun join kawan2 yg jadi penyambut tetamu di tangga tu.. Sian tengok makcik2 dan pakcik2 yg dh tua, sanggup berpeluh letih, bersesak nafas mendaki tangga, demi untuk anak yg bakal menduduki peperiksaan.. Hai, anak!! Lihatla Ibu yang menahan nafas tu!!

Semalam, hari Jumaat. Semua orang suka hari Jumaat. saya pun. Saya pergi Tamu@pasar tani sorang2. Sebab cik abg Fadel nk gie main futsal, dia xdpt nk teman saya..huhu.. Jd saya pn cuma nk beli sayur + ikan, gie jela.. Tapi bila dh sampai sana, baru ingat, bawang dh abis, buah nampak cm sedap.. Isk, akhirnya, dalam tangan, saya jinjing sekilo bawang merah, setengah kilo bawang putih, setengah kilo kentang, ikan apa ntah utk dibakar, sayur bayam, 2 kilo limau dan setengah kilo buah mata kucing. Haa... Mana xrasa nak tercabut sendi siku ni ha... haha

Apa2pun, hari Jumaat dan Sabtu berlalu dengan aman.. Ahad yg bakal tiba diharapkan begitu jua.. :)

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}