Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Wednesday, July 21, 2010

pUDING rAJa VERsi sAya..


Kejayaan saya menyiapkan Puding Raja Versi Saya adalah satu kenangan yg paling indah terutamanya apabila sepriuk kuah puding Saya terpaksa dicurahkan ke dalam sinki, hanya kerana Saya telah mencurahkan sesenduk GARAM!! Haru2..

Kerana sangat bergembira setelah selesai masak2 puding, saya pn terlupa nak ambil gambar kenangan bersama puding yg memang menjadi kegemaran saya sejak kecil tu... Aduhaii..

Gambar di bawah nie, gambar kejayaan membuat jus koktel nanas dan sedap dan nyaman.. memang amat sesuai di minum semasa musim panas seperti sekarang nie.. Kami minum nie bersama ngan dinner sambal hitam yang Cik Abang saya buat.. Nyamannyer tekak..


Dalam jus ini ada buah-buahan koktel + nanas masak yg saya potong.. jus nya dari perahan limau nipis dan nanas yg di'blander'.. Cubalah kawan2.. Sedap....

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}