Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Tuesday, October 2, 2012

Meroyan.


Apa yang U olls buat bila rasa2 macam nak termeroyan??

Adakah korang akan menjerit kt tepi pantai??(ala2 drama korea)

Adakah korang akan drive kete laju2??(ala2 citer korea)

Adakah ko akan serang orang tak berkaitan??(ala2??)

^

^

^

^

^

^


Saya nie, disebabkan tak penah lg rasa termengandung, jd tak penahla jugak rasa termeroyan... Ye tak.. Tapinya, termeroyan tak mengandung nie, lg parah rupanya.. Isk isk isk..

"Ubatilah hati yang pedih dengan Al-Quran."

Betol2.. Sebab tu, kalo kita dok dalam toilet or bathroom, macam2 benda kita pikirkan.. Yang bagusnya, masa mandi, otak+badan segar fresh, dan banyak O2 @ oksigen untuk menggalakkan perkembangan dan aktiviti neuron2 dlm otak nie.. Yg tak bagusnya plk, setan iblis memang suka dok kt dlm tu..hohoh000

Saya buat apa bila termeroyan???

Buat aper? Nangis?? Nanti mata bengkak, tak lawa la wehh...

Mandi berjam2 bawah shower tanpa cabut pakaian.. Sekali ngan tudung lak tu!! Kecut abesla kulit I yg tak berapa nk tegang nie.. Lgpun, kalo buat nie, buatnya sampai ajal, xelok wehh....

Silent treatment?? Kalo dh namanya kuat + rajin bercakap, silent treatment nie mmg tak dpt dikontrol..huhuhu.. FAIL!!!!!!!!!!


Kesimpulannya, meroyan nie buat perabih tenaga jer.. Nk pulak bg yg tak penah termengandung nie.. Takde nya orang nk simpati2.. Well, sedar diri tu siapa.. Dahla ma****, nk meroyan2 pulak.. Tak sesuai...

So, kalo nk meroyan, sila jangan bgtau orang, bagitau pd Cinta Yang Satu sahaja.. Sebab Dia jer yang selalu ada untuk kita... InsyaAllah.. 

"Kau tunjukkan aku jalan yang benar, jalan-jalan yang ENgkau redhai..."

Dugaan bukan sahaja mematangkan kita, malah memberikan kita kekuatan yang belum pernah ada dalam diri.. - Saya drive balik kampung sendiri!!!

tata

2 comments:

  1. betul... kalau rasa tak puas hati ke apa yg nak di luahkan ke... pegi pada allah.. dia yang maha mengetahui dan ada jalannya.. insyaALLAH... ;) hopefully semuanya akan berlalu pergi mcm angin lalu tu..

    ReplyDelete

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}