Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Thursday, July 19, 2012

Pusingan Ketiga ke Klinik


Sebagai simpanan untuk ingatan sendiri, Saya terasa amat perlu disemadikan langkah2 yang Saya lalui bagi perjalanan penuh liku ini agar satu hari nanti, insan2 berkaitan akan dapat merenung betapa perjalanan yang dijalani ini bukan mudah..

16hb Julai 2012, pusingan ketiga tersebut mengambil tempat. Jantung dup dap dup dap.. Mual macam nak muntah semasa dalam kereta. Peluh dingin mengalahkan nk kena interview!! Adooi mak.. Nie seme sebab prosedur arini yang first time dibuat seumur idup.. memang penakut la.. huahuahua..

Sesampai kat klinik, baru 8.10malam. Doktor pun tak sampai lg.. So, jd pesakit pertama, tambah dupdapdupdap... Isk... Doc sampai kul8.30mlm. Nampak je doc, tambah laju lagi jantung berdegup.. Penakut!!

Nama dipanggil, dengan Bismillah, masuk bilik doc dengan senyuman paksa..huhuhu.. Salam2, chat jap, ok, kita teruskan treatment ek.. hohoho.. naik katil, buat persediaan sepatutnya, dan doc pun relek jer start..
Doc, saya nie first timer, jgnla ganas sangat..hehe..Doc pun buat muka terkejut, first time?? Ok2.. Aduhai..

Resultnya, masih belum menunjukkan perkembangan yang memberansangkan.. Masih perlukan masa untuk berkembang.. Ermm.. Itu bermaksud, masih ada appointment pada 23hb ini pula.. Yess Doc.. Menurut perintah...

So, siri ini akan bersambung lg la nampaknya... InsyaAllah.. Semoga dengan kehadiran Ramadhan, akan membawa bersama keberkatan dan rezeki buat kami.. :)

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}